Silnik
: Przybywa oleju w silniku zapach benzyny w silniku
1,0
Całokształt
Auto ładnie wygląda z daleka z bliska tragedia. Mechanika też do kitu. Nigdy w życiu RENAULT
Wrażenia
3,0
Silnik
Jakoś to jedzie jak na 115 koni. Mam wrażenie że przybywa oleju w silniku. Po odkręceniu korka śmierdzi benzyną. Olej był wymieniany po 3000 km teraz ma 9 ciekawe co będzie do 30000. Na biegu jałowym się trzęsie jak by miał 3 cylindry a nie 4
1,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów tragedia. Charczy coś cały czas podczas jazdy słyszalne przy podłodze od strony kierowcy. Podczas zmiany biegów grzechotanie. Ciężko chodzi sprzęgło jak w C-360 na 3 i 4 biegu dźwignia porusza się do przodu i do tyłu podczas dodawania i odejmowania gazu. Podobno wada fabryczna tych skrzyń biegów ale nie ogłaszają akcji naprawczej. Po zgłoszeniu w ASO nie chcą naprawiać do dalszej weryfikacji
3,0
Układ jezdny
Komfortowy. Układ kierowniczy gumowy. Mało precyzyjny
1,0
Karoseria
Ładnie prezentuje się z daleka. Z bliska tragedia. Słabe spasowanie elementów tzn zderzaki przednie błotniki, maska grill, przednie błotniki, drzwi od strony pasażera, klapka wlewu paliwa tylna klapa bagażnika. ASO nie chce tego poprawiać . Zgłoszone do RENAULT POLSKA. Przyjęli to bez entuzjazmu Na auto złożona reklamacja sprawą ma się zająć Adwokat i Rzeczoznawca.
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu i na boki dobrze do tyłu wiadomo jak to w sedanie
3,0
Ergonomia
Wgłębienia na kubki w konsoli środkowej bezużyteczne przy zmianie biegów wszystko się rozleje. Przełączniki na drzwiach od kierowcy za bardzo cofnięte do tyłu. Słaba użyteczność.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje chłodzi może być
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Całkiem obszerny samochód więcej miejsca na nogi niż w wersji pięciodrzwiowej
4,0
Wyciszenie
Dobrze wyciszony ale pracownik z ASO nie słyszy charczącej skrzyni biegów podczas jazdy i grzechotania podczas zmiany biegów
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Skrzynia do wymiany. W silniku jak będzie przybywać oleju nie wróżę mu długiej żywotności
1,0
Stosunek jakość/cena
auto 64 tysiące jakość spasowania elementów jak w ŻUKU. Skrzynia biegów porażka
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Narazie jeździ ale mam drugie auto w domu które ma 270 tysięcy przebiegu i jestem pewny że gdzie nim pojadę to wrócę do domu. Tu wielka niewiadoma.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Skrzynia i Silnik spasowanie elementów nadwozia
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 TCe FAP 115KM 85kW
[l/100km]