Zawieszenie
: Bardzo dobrze tłumi wszelkie wszelkie dziury, a do tego świetnie się prowadzi.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy
: Automatyczny hamulec postojowy
4,0
Całokształt
Jestem zadowolony z zakupu, Natomiast jeżeli ktoś lubi poszaleć proponuje silnik turbo doładowany :)
Wrażenia
3,0
Silnik
Rewelacji brak ale do miasta jak najbardziej się nadaje :) przyspieszenie odczuwalne dopiero od 3tys/obr. Co jest normalne jak dla wolnossącej jednostki.
4,0
Skrzynia biegów
Duża poprawa w stosunku do poprzednika, skrzynia bardzo płynnie chodzi. Biegi wchodzą bez problemu.
4,0
Układ jezdny
Zawieszenie twarde, dobrze trzyma się drogi, nic nie stuka na dziurach. Bardzo dobrze wytłumione. Pewnie się prowadzi.
Komfort
3,0
Widoczność
O ile z przodu jest dobra widoczność, to tył pozostawia wiele do życzenia, Nie obejdzie się bez fabrycznego PDC
5,0
Ergonomia
Jakość wykończenia bardzo dobra, duża poprawa w stosunku do poprzednika gdzie królowały plastiki:)wszystko na swoim miejscu. Brak zbędnych przycisków, wszystko pod ręką.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimę bardzo szybko się nagrzewa, Nie ma problemu z zaparowanymi szybami, klimatyzacja działa praktycznie od razu.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu dużo miejsca, tył pozostawię bez komentarza :)
5,0
Wyciszenie
Poza silnikiem nic nie słychać. Kapitalnie tłumi dziury i wszelkiego rodzaju nierówności. komfort spada dopiero po przekroczeniu 130km/h słyszalny szum wiatru.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W mieście 8-10L/100km w zależności od korków i natężenia ruchu. Trasa dosyć ekonomicznie potrafi zejść do 6,5L/100Km Pierwszy przegląd przy 29000 Km kosztował 950zł
4,0
Stosunek jakość/cena
Dobrze
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Usterka automatycznego hamulca postojowego.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 16v 110KM 81kW
[l/100km]