Przez prawie 97 tys. km zero usterek (nie licząc 4 spalonych żarówek). Silnik bardzo cicho pracuje, dobrze przyspiesza i bardzo mało pali, co przy tych cenach paliwa jest dla mnie bardzo ważne. Pewnie, że mógłby mieć na fotelach welur, lepsze materiały na desce (choć tu jest i tak całkiem dobrze), ale za te pieniądze moim zdaniem jest super. Zastanawiałem się czy zawieszenie nie jest zbyt twarde ( megane 3 to nie megane 2), ale jak się przejechałem focusem i vectrą to stwierdzam z całą stanowczością, że nie jest. Przed zakupem myślałem o hondzie civic, ale jak się nią przejechałem, to po wyjściu bolała mnie głowa. Tak twardym autem jeszcze nie jeździłem. Civic odpadł w przedbiegach. Jak ktoś uważa, że francuskie auta są do niczego to go nie namawiam, ale to już mój 8 samochód, a 3 francuz i uważam, że wcale nie odbiega od innych. Oczywiście na każdej wsi i pod każdą stodołą musi stać golfik lub audi, a francuz to kicha. :) Prawda jest taka, że teraz auta nie są już tak bezawaryjne jak kiedyś. Jeśli nawet meganka ma jakieś minusy, to i tak jeden wielki plus je niweluje. Ten wielki plus to SPALANIE.
Wrażenia
4,0
Silnik
Bardzo oszczędny, a przy tem dość dobre przyspieszenie. Cichy.
4,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie mówi samo za siebie. Na trasie 1400 km na zbiorniku.
5,0
Stosunek jakość/cena
Doskonały
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przepalone 3 żarówki świateł mijania i jedna od pozycji. Więcej usterek brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
BRAK ! ! !
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 dCi 85KM 63kW
[l/100km]