Silnik
: Jak jest równa droga i trochę miejsca to sama przyjemność z jazdy.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
4,0
Całokształt
Generalnie autko dobrze się prowadzi i dobrze wyciszone jedyny mankament to twarde zawieszenie.
Wrażenia
4,0
Silnik
Od zakupu dręczył mnie "chrobotający" pedał sprzęgła ale wczoraj udało mi się ustalić z przyczynę w postaci luźnego plastiku przy sprężynie pedału sprzęgła. Chwila gimnastyki i jest ok.
3,0
Skrzynia biegów
Nie wiem czy tylko w moim ale precyzja układu nie powala na łopatki.
4,0
Układ jezdny
Twarde zawieszenie, dziwne to elektryczne wspomaganie ale ten typ tak ma.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Światła drogowe jakoś tak ciężko załączyć. I brakuje mi w kierunkowskazach stopniowania włączenia tak jak w Astrze H, pierwszy klik to trzy razy mruga szkoda że nie zrobili tego również w Renault.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
185 cm wzrostu i nie jest zbyt dużo miejsca za kierownicą. Jak siedzę w miarę wygodnie to z tyłu robi się ciasno.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Generalnie spadek mocy jest odczuwalny na LPG, ale przy takie mocy to auto przyjemnie przyspiesza. Zrobione 15 tys na gazie narazie bez problemów (aktualny przebieg 70 tys)
4,0
Stosunek jakość/cena
Autko warte uwagi i generalnie polecam.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Chrobotanie pedału ale już pisałem o tym.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16v TCe 180KM 132kW
[l/100km]