Auto zaskakuje jakością wykończenia. Wnętrze wygląda pięknie i o niebo lepiej niż sztywne wnętrza niemieckich aut, wszystkie przyciski są sensownie i funkcjonalnie umieszczone, elektroniczny wyświetlacz na prawdę działa i jest bardzo czytelny a do tego guzik który działa bez zarzutu i robi wrażenie dużo droższego auta. Silnik to trwała jednostka ale zdecydowanie za dużo pali, szósty bieg w tym samochodzie to konieczność, na szczęście całkiem nieźle radzi sobie z gazem. Ponadto 110KM wydaje się wystarczające ale to trochę mało i przy masie 1300kg stosunek masy do mocy wypada gorzej niż 90cio konnej megane I więc nie radze kupować słabszych jednostek. Biegi trochę krótkie ale idzie się przyzwyczaić. Trochę mało miejsca dla pasażerów ale za to największy bagażnik w swojej klasie. Auto ma 6 lat i żadnej korozji, sprawuje się świetnie. Na prawdę niewiele można mu zarzucić. Bardzo polecam.
Wrażenia
4,0
Silnik
Jak na 1300kg 110KM to jednak mało
4,0
Skrzynia biegów
Za krótkie biegi.
5,0
Układ jezdny
Doskonały i bez zarzutu, przy oponach 205 auto klei się do jezdni.
Komfort
5,0
Widoczność
Nie gorsza niż w innych autach.
5,0
Ergonomia
Mógłby palić mniej.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatronic działa dobrze.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla pasażerów trochę mało, auto mogło by być te 4 cm dłuższe i dać tą przestrzeń pasażerom. Auto raczej 2+2.
4,0
Wyciszenie
To że wyciszenie maski daje się tylko przy silnikach 2.0 i większych to głupia oszczędność
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części do Renault nigdy nie były szczególnie drogie, tak jest i tu.
5,0
Stosunek jakość/cena
Super, jak w każdym Renault.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Aluminiowe rurki od klimy potrafią gnić.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 16v 110KM 81kW
[l/100km]