Silnik pracuje miło i równo, jednak przy potrzebie szybkiego przyśpieszenia brakuje momentu obrotowego... Ale to pewnie moje odczucie subiektywne, bo wcześniej jeździłem dieslami- Clio 1,5dci85, i Espace 2,0dci150.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo precyzyjna, 6 biegów w pełni kontrolowalnych, mega elastycznie dobrane przełożenia - bez problemu 60km/h na szóstce - bardzo przydatny dla młodych kierowców system wspomagania oszczędzania paliwa.
5,0
Układ jezdny
Widać, że to auto o generację nowsze - w stosunku do Megane II dużo stabilniejszy, ładnie zbiera dziury i nierówności, nie przenosi stuków (póki co, zobaczymy co będzie za 80tys km :)
Komfort
4,0
Widoczność
Troszkę za szerokie słupki przednie - ale co robić, bezpieczeństwo wzięło górę. Podobnie z widocznością w tył.
5,0
Ergonomia
Wszystko tam, gdzie trzeba!
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przy jeździe we czwórkę w deszczowy dzień trzeba \"poganiać\" system automatycznej klimatyzacji, by poradził sobie z parą na szybach...
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dobrze dopracowane przednie fotele, z tyłu również nie najgorzej, jak na tę klasę samochodu.
5,0
Wyciszenie
Nic dodać, nic ująć! Przyjemna cisza!
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
8,2 litra przy jeździe mieszanej-to średnia z pierwszych trzech tysięcy kilometrów. Myślę, że to dobry wynik.
5,0
Stosunek jakość/cena
Doskonałe wyposażenie - w tej cenie trudno o atrakcyjniejszą ofertę w tej chwili
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie traktujmy tego jeszcze poważnie, 3000km to ledwie dotarcie:) zobaczymy, co się później okaże
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 16v 110KM 81kW
[l/100km]