Silnik
: kultura pracy i wyciszenie wnętrza - komfort w trasie bardzo dobry (zwłaszcza po poprzednim aucie - dieslu)
5,0
Całokształt
Rewelacja.
Tylko czekać na koniec gwarancji i chipowac.
Wrażenia
5,0
Silnik
rewelacja. Ciągnie od 2 tys obrotów (300 Nm), cichy - niesłyszalny do 3 tys obrotów, powyżej ładnie gada.
4,0
Skrzynia biegów
Tak sobie, dziwnie pracuje, skok drążka dość długi - ale nie można tego uznać za wadę, TTTM
5,0
Układ jezdny
rewelacja - idealny kompromis komfortu z pewnością prowadzenia
Komfort
3,0
Widoczność
wysoka maska, dość masytne słupki, z tyłu malutkie okienko. Bez czujników cofania byłoby bardzo trudno.
4,0
Ergonomia
Jest ok. Przyciski mogłyby być trochę większe i radio jest dość nisko, ale tak naprawdę wszystko można zrobić z radiem z kierownicy. Klimatyzacja lepiej umieszczona (wyżej).
Karta Hands free - bajka.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Brak uwag.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca z przodu, wygodne fotele i podłokietnik.
5,0
Wyciszenie
Brak uwag. 17 calowe koła trochę szumią, ale to normalne.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
cóż. Turbo żyje -> turbo pije. Ceny przeglądów nie zabiją w Renault. I nie są zbyt częste
5,0
Stosunek jakość/cena
Najlepiej na rynku. Renault daje bardzo dobre rabaty na to auto. Za cenę podstawowego Focusa/Golfa/Astry, kupuje się auto na prawie totalnym wypasie (17 cali, 180 KM, hands free, czujniki parkowania, składane lusterka itp itd). Jest BEZKONKURENCYJNE w tym segmencie.
Astra 1.6 180koni z dużo gorszym wyposażeniem, byłaby 10 tys droższa. 160 konny Leon, na 16 droższy o 5 tys itp itd. Golf 10 tys droższy.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Narazie za wczesnie na cokolwiek. Czas pokaże.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Narazie za wczesnie na cokolwiek. Czas poka
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16v TCe 180KM 132kW
[l/100km]