Samochód bardzo przyjemny do prowadzenia.
Zawieszenie CUP wcale nie takie straszne jak go malują. Trzyma sie drogi rewelacyjnie. Kierownica idealnie leży w dłoni.
Wrażenia
4,0
Silnik
Po przejechaniu paru tysięcy km chciałoby się więcej niż 275 KM. Silnik wchodzi na obroty tak kolo 3,5 tys obrotów. Poniżej ledwo zipie.
4,0
Skrzynia biegów
Generalnie łatwo trafić, choć czasem przyhaczy przy szybkiej zmianie. Dwójka mogłabybyć dłuższa.
5,0
Układ jezdny
Tu naprawdę RS daje popis. Trzyma sie idealnie, Kierwnicy z rąk nie wyrywa. komfort jazdy duży (jak na sport)
Komfort
5,0
Widoczność
Coupe - i tyle, kogo obchodzi widoczność
5,0
Ergonomia
Przemyślana meganka. Środek nie odbiega od wersji "cywilnej" pod względem ergonomii.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje już po 2 min od uruchomienia nawet w zimne dni. Chłodzi jak pożądna zamrażarka w kilka sekund. Maly samochód w środku wiec problemów nie ma.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na Coupe miejsca w bród nawet dla 5 dorosłych osób
2,0
Wyciszenie
"Brak" końcowego tłumika więc po dwóch godzinach w samochodzie łeb pęka
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tylko serwis, brak zamienników.
Zostaje jeszcze Allegro, ale to już jak kto chce.
Zmiana klocków przód co 10tyś km ?
4,0
Stosunek jakość/cena
w sumie za 120k uto wyposażone w skrętne bixenony, skórzane kubły Recaro i pożądny zespól napędowo- hamulcowy. A i każdy sie oglądnie
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Popiskuje tylnia klapa i nikt nie umie tego ususnąć. Skrzypia lewe drzwi - też nic nie daje demontaż i montaż z wyciszaczami typu taśmy i silikony.
Po 70tys km sprzęgło kompresora klimy padło
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
70k i słychać dwumas !
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16v 250KM 184kW
[l/100km]