Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Megane III Coupe Facelifting

fan, 8 lat temu
Silnik 2.0 16v 265KM 195kW
Rok produkcji 2013
Przebieg: 35 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Renault Megane III Coupe Facelifting 2.0 16v 265KM 195kW 2012-2013 - Oceń swoje auto
4,85
19% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Super auto do jazdy szybkiej i wyprzedzania, pewno i na torze, ale nie korzystam z tej możliwości. Spełnia również rolę auta miejskiego, należy jednak uważać na krawężniki dziury i pamiętać o twardym zawieszeniu. Przy tych zastrzeżeniach daje dużo radości z jazdy i na światłach nie ma żadnego problemu z objechaniem większości innych aut.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : w sumie to uciążliwe nie było wymiana w ciągu 2 godzin zużytych eksploatacyjnie elementów
Układ hamulcowy : wymiana kloców hamulcowych przednich co 15000 km, ale byłem na to przygotowany
5,0
Całokształt
Idealny Hot Hatch zarówno do szybkiej jak i umiarkowanej jazdy. Zaspakaja moje doznania sportowe (umiarkowane) Idealny na szybkie pokonanie trasy z A do B Niezawodne, głośne (w dobrym słowa znaczeniu) twarde i pewne w prowadzeniu.Polecam każdemu kto lubi szybką i bezpieczną jazdę
Wrażenia
5,0
Silnik
Idealny do tego auta dość oszczędny, elastyczny, niezawodny, super kultura pracy na wolnych i wysokich obrotach Zero problemów mechanicznych Tylko regularne przeglądy co roczne (choć ma zalecenia co dwa lata i wymiana oleju co 30000 km ja serwisuję co roku niezależnie od przebiegu)
5,0
Skrzynia biegów
Rewelacyjnie skrojona na miarę motoru Idealna do jazdy szybkiej oraz rwanej Biegi wchodzą łatwo i pewnie przełożenia krótkie Dla niektórych może brakować łopatek przy kierownicy, ale ja wolę tradycyjną skrzynię
5,0
Układ jezdny
Auto porusza się jak po sznurku, idealne prowadzenie na wprost i na zakrętach, jest stworzone do jazdy szybkiej i pewnej w zakrętach, łukach oraz do szybkiego i pewnego wyprzedzania. Nigdy nie straciłem nad nim kontroli. Zawieszenie jest twarde i może dla niektórych być za twarde na nierównej nawierzchni, dla mnie nawierzchnia nie robi różnicy
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu idealnie na boki również, trochę ograniczona do tyłu. ale od czego jest kamera cofania. Za jej pomocą nie ma żadnego problemu z parkowaniem. Jednak z powodu ograniczenia widoczności przez szybkę tylną nie dałem maksymalnej noty
5,0
Ergonomia
Kto zna Renaulta to znajdzie wszystko na swoim miejscu. Jak dla mnie, nie mam żadnego problemu z obsługą telefonu radia, CD, nawigacji, tempomatu, ogrzewanych foteli, wyłączenia ESP oraz S&S Wszystko w zasięgu ręki i w miejscu gdzie być powinno Jestem od lat użytkownikiem Renaulta i gubię się np. w WV, który nie jest dla mnie intuicyjny, ale to moje zdanie
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie bez zarzutów, Klimatyzacja również podobnie ogrzewanie foteli, Tylna szyba odmarza szybko i bez problemów, dłużej trzeba czekać na przednią Po osiągnięciu zadanej temperatury klima "zwalnia" co w słoneczny dzień może być problemem wówczas trzeba przejść na położenie fast lub obniżyć zadaną temperaturę ewentualnie nastawić klimę ręcznie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu idealne dla kierowcy i pasażera można zająć idealną pozycję bez żadnych problemów, trzy pamięci elektryczne fotela ułatwia zamianę kierowcy, fotel kierowcy fantastycznie obejmuje i trzyma w zakrętach Z tyłu miejsca mało, ale da się przewieźć nawet trzech pasażerów nawet na dłuższy dystans Należy pamiętać że to sportowe Coupe.
5,0
Wyciszenie
Oczywiście jest głośno na wysokich obrotach, ale gang silnika jest taki jaki powinien być w takim samochodzie, przy jeździe cywilnej jest cicho, nagłośnienie Bose dale w pełni radę cieszyć się dobrym dźwiękiem w całym aucie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto w sumie bez awaryjne wymaga jedynie okresowego serwisu i wymian eksploatacyjnych klocki hamulcowe, olej, umiarkowane zapotrzebowanie na benzynę. Ubezpieczenie w miarę rozsądne
5,0
Stosunek jakość/cena
Jest to świetne auto o zacięciu sportowym na co dzień i na szybką trasę. Oczywiście preferowane krótkie odcinki. Za 130000 zł dostaje się super fajne auto, dość szybka utrata wartości nie ma znaczenia, auto kupuje się dla siebie i długi czas jako drogą zabawkę
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
żadnych drobnych usterek nie miałem poza wymianą klocków hamulcowych (szybkie zużycie, ale jak na taką jazdę z częstym użyciem hamulca mnie to nie dziwi) Wymiany wymagały elementy zawieszenia z przodu w sumie około 1000 zł po 30000 km podobno skutek jazdy po naszych dziurawych drogach Była to jedyna naprawa jakiej dokonałem przez 3,5 roku
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnych, większych problemów poza elementami przedniego zawieszenia (po jednej stronie, ale wymieniłem oba elementy - 1000 zł

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 16v 265KM 195kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Renault Megane III

Liczba wpisów: 27

Renault Megane III – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Renault Megane III Coupe Facelifting