Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Megane III Coupe Facelifting

Witold, 5 lat temu
Silnik 1.4 TCe 130KM 96kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 192 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Renault Megane III Coupe Facelifting 1.4 TCe 130KM 96kW 2012-2013 - Oceń swoje auto
4,79
17% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Bardzo prosta, udana konstrukcja, cichy i dynamiczny,
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Nie widzę w tym aucie uciążliwych ustetrk
5,0
Całokształt
Super auto,piękna wersja GT line, rewelacyjny silnik, bardzo cichy i trwały.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik dynamiczny, bardzo prosta konstrukcja bez przepływomierza, na trwałym łańcuchu rozrządu, bez klapek w kolektorze,wtrysk MPI(0 problemów),zwykłe sondy lambda ,bez NOX, bez valvetronika, trwała chłodzona cieczą(z dodatkową pompą elektryczną) turbina, pojedyncze cewki zapłonowe, bez zaworu EGR. Bardzo cichy
5,0
Skrzynia biegów
6 biegowy manual -nie zauważyłem żadnych wad. lekko zmienia biegi,
5,0
Układ jezdny
Bardzo prosta a zarazem trwała konstrukcja, z tyłu tylko 2 elementy gumowe do ewentualnej naprawy, z przodu tradycyjne zawieszenie z jednym stalowym wachaczem. wspomaganie elektryczne (zero wycieków oleju,)części bardzo tanie.
5,0
Karoseria
Wzorowe zabezpieczenie przed korozją (ford i japończycy nadal mają z tym problem), Świetne zderzaki wersji GT line,
Komfort
3,0
Widoczność
Tylko trzy gwiazdki za małe szybki w tylnych błotnikach, Pomagają czujniki parkowania, do przodu i na boki jest ok.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, bardzo ładna , intuicyjna i dokładna nawigacja TomTom Live, super sterowanie, dodatkowo wersja GT line ma analogowe wszystkie wskaźniki i białą tarczę obrotomierza, rewelacyjne siedzenia wersji Gt line (kubełkowe pół skóry ).
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Maksymalna ocena dla wersji w climatronikiem 2 strefowym z pełną regulacją temperatur(nie tak jak we fordzie) 3 poziomy automatycznej klimatyzacji (soft, fast neutralny). pewnie z manualem jest gorzej.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca i pasażer mają dużo miejsca, z tyłu też jest ok. Utrudnione wsiadanie do tyły dla starszych osób ,ale wygląd rekompensuje wszystko. (zwłaszcza wersja GT line)
5,0
Wyciszenie
W aucie jest bardzo cicho , silnika nie słychać w ogóle. Przy dużych prędkościach słychać tylko szum powietrza. Na biegu jałowym tylko po obrotomierzu można poznać ,że silnik pracuje.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Z instalacją LPG koszty użytkowania są bardzo niskie,
5,0
Stosunek jakość/cena
Piszę o zakupie używanego auta 6-10 letniego . Pomijając golasy za niewielkie pieniądze dostajesz auto dobrze wyposażone ,nie rdzewiejące, z prostym silnikiem z turbo, ciche,z bardzo trwałym zawieszeniem, bezpieczne.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czy wymiana żarówki (a jest bardzo prosta-wyciąga się całą lamę) to jest usterka? materiały eksploatacyjne to przecież nie usterki, ja nie mam co wsisać (wersja GT line)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie miałem żadnych,

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 TCe 130KM 96kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Renault Megane III

Liczba wpisów: 27

Renault Megane III – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Renault Megane III Coupe Facelifting