Najgorsza obsługa serwisowa na świecie: zero fachowości, jakości, terminowości. Serwisanci uczą się chyba naprawiać samochody na pojazdach oddanych do serwisu. Jak juz się nauczą to nastąpi zmiana modelu i od nowa będą się uczyć. Niedoróbki producenta mogły by być zrekompensowane przez fachowy serwis. Niestety serwis w 99,9% przyczynia się do negatywnej oceny marki
Wrażenia
4,0
Silnik
2,0
Skrzynia biegów
Często nie wchodzi 1 bieg
4,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
za szerokie przednie słupki
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
wysokie koszty serwisu ( fatalnego serwisu), zużycie paliwa super