Dosyć elastyczny - nawet na 5 biegu swobodnie można wyprzedzać bez obaw, że się nie zdąrzy. Na 2 biegu można pojechać nawet 70 km/h. Autko jest na dotarciu, także obchodzę się z nim ostrożnie. Drzemie w nim spora moc. Nie jest zbyt ciężki, w 3 osoby i z pełnym bagażnikiem można pojechać 170 km/h.
5,0
Skrzynia biegów
Niezwykle precyzyjna, delikatna, poradzi sobie nawet osoba o słabych dłoniach.
5,0
Układ jezdny
Fantastycznie trzyma się drogi, niczym przyklejona; nie zarzuca na ostrych zakrętach. Wspomaganie kierownicy jest niezwykle sprawne w mieście, natomiast na trasie - gdy przekroczy się ok. 90 km/h wspomaganie słabnie, aby autko pewniej prowadziło się przy większych prędkościach. Ciekawe rozwiązanie.
Komfort
4,0
Widoczność
Z przodu dość dobra, trochę za szerokie słupki przednie, z tyłu - dostatecznie - haetchback.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką kierowcy, fotel można dostosować na wiele sposobów. Przełączniki czytelne, instrukcja obsługi jest w zasadzie niepotrzebna.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Moja Megane ma klime, działa sprawnie, poradzi sobie z zamarzniętymi szybami i upałem.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Sporo miejsca z przodu, podłokietniki ... niezwykle wyogodne fotele, z tyłu - nawet wygodnie, także dla dorosłej osoby.
4,0
Wyciszenie
Silnik niesłyszalny przy 110 km/h, powyżej daje o sobie znać niewielka pojemność, która nie jest w jakiś szczególny sposób dokuczliwa,
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jest to zdecydowanie auto w eksploatacji niż Toyota czy Seat.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezwykle bogate wypoażenie, 8 poduszek, radio z CD, klima, pełna elektryka. polecam
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak usterek
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 dCi 105KM 77kW
[l/100km]