Układ hamulcowy
: Wyśmienicie działające, mocne i skuteczne hamulce
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: Klamki - ładny profil, ale potrafią się przyciąć
4,0
Całokształt
Ogólnie bardzo dobry samochód. W mojej wersji klamki i zderzaki są w kolorze nadwozia, co dodaje uroku. Dość dynamiczny zwłaszcza od 2500obr, bardzo wygodny i co najważniejsze - jeden z najbezpieczniejszych na rynku. Kupiony w salonie, przez pierwsze 5 lat nie było z nim żadnych problemów, ostatnio pojawiła się seria nieco uciążliwych usterek jak lejąca się klimatyzacja albo przycinające się klamki, ale ma swoje lata ma prawo coś się dziać. Tak krytykowana elektronika nie zaszwankowała nigdy. Jak najbardziej polecam.
Wrażenia
4,0
Silnik
Gdy wyjechał z salony, był niemal tak cichy jak hybrydowy. Przy przebiegu niecałe 90 tysięcy trochę za głośny. Ale nadal dynamiczny i niezawodny.
5,0
Skrzynia biegów
6-biegowa idealna na trasy
5,0
Układ jezdny
Fantastyczne wspomaganie - duży plus!
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Brak przycisków na kierownicy, ale ciekawy pilot-satelita za nią. Może nawet wygodniejszy niż przyciski. Wymiana żarówek przez koła to chyba ewenement w swojej klasie, ale da sie przezyc
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Podczas jazdy na autostradzie z prędkością 180 nie ma hałasu
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przez pierwsze kilka lat świetnie, ostatnio klimatyzacja zaczęła cieknąć, klamki radzę czymś spryskać albo nasmarować - irytująco potrafią się zacinać
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak poważnych usterek od początku użytkowania
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 dCi 105KM 77kW
[l/100km]