Silnik
: Jakieś urządzenie pod maską przy szybie od strony pasażera - koszt 400zł
Karoseria
: Lekka rdza na progach
5,0
Całokształt
Co mam tu napisać... Auto psuje się jak każde inne i jeździ jak każde inne, za cenę 14000 + opłaty nie mogłem się niczego innego spodziewać. Na prawdę polecam to auto, a ci który mówią że każdy francuz to zły samochód, po prostu nie miał go i kieruje się opinią fanboyów VW itp, sam miałem passata i wcale nie odbiegał awaryjnością od reni
Wrażenia
4,0
Silnik
Silniczek oceniam na dobry, ale czasami przeszkadza tzw. \"Turbo dziura\", ale mimo wszystko jest ok.
Czasami dochodzą dziwne dźwięki, ale po jakimś czasie ustają, na dłużej lub krócej :)
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia jest ok, czasami bieg nie wskoczy, ale to być może dlatego, że czasami nie dociskam sprzęgiełka :)
5,0
Układ jezdny
NIEBYWAŁE. Promień skrętu ogromny, w porównaniu z passatem BAJKA. Mogę bez problemu zawrócić na średniej szerokości drodze bez zmieniania biegu.
Auto dobrze trzyma się drogi, przy większych prędkościach też jest dobrze.
Komfort
4,0
Widoczność
Przód - Bardzo dobrze. Boki - Jest ok
Tył - Porażka, bez czujników cofania strach cofać jak jest ciemno gdyż światło tylne jest wysoko umieszczone i niewystarczająco oświetla to co jest za nami.
5,0
Ergonomia
Wszystko ok, bardzo czytelna deska, wszystko pod ręką. Dla ciekawskich mnóstwo ukrytych bajerów w komputerze.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimę trochę parują szybki, ale z klimatyzacją w 20 sekund daje sobie rade. W wakacje fajnie chłodzi pod warunkiem że klimatyzacja działa. Niestety u mnie skończył się czynnik akurat wtedy kiedy zaczęły się \"upały\"
Polecam odgrzybiać i dobijać co roku, ale można to robić rzadziej :)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jest baaardzo dobrze, z tyłu trochę gorzej, ale ja mając 189 cm wzrostu i 110 kg masy własnej nie mogę narzekać na brak miejsca z tyłu, po prostu jestem za wielki :)
5,0
Wyciszenie
Zależy co kto lubi, w aucie jest cicho, ale gdy ktoś lubi poszaleć (3 tyś obrotów i lepiej)
W aucie rozchodzi się ryk dieselka, który jest przyjemny dla ucha. Do 140 można komfortowo jechać, potem im szybciej, tym głośniej
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W mieście lato, średnia prędkość 30km/h! - 7,5, w zime 8l.
W trasie przy ciężkiej nodze 6,4, a przy lekkiej można śmiało zejść poniżej 6
Oceniam na dobre bo zawsze mogło być lepiej
5,0
Stosunek jakość/cena
Za 14000+ opłaty, to auto spełniające wszystkie zapotrzebowania młodego i nieco starszego człowieka.
Posiada wszystkie rzeczy które są potrzebne dla komfortu podróżowania. Co tu dużo gadać.
Jeżeli znajdziecie państwo takie auto za 8 tysięcy zł, to mogę wam powiedzieć, tak szybko jak kupicie, to jeszcze szybciej sprzedacie, kupujecie wtedy auto albo powypadkowe albo tak zjechane, że nadaje się tylko na złom
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
I tutaj się zaczyna, kiedy go kupiłem wszystko było ok (od niemca), z czasem przestała działać czujniki ruchu z lewej strony (handsfree), potem jakiś silniczek w klimatyzacji, chyba coś od zamykania obiegu powietrza w aucie (koszt 25 zł)
W schowku pod podłogą u pasażera zbierała się woda(przyczyna - zapchany przewód odprowadzający skropliny od klimy, albo zapchany przewód odprowadzający deszczówkę z szyby przedniej.
Na progach zaczęła pojawiać się rdza, ale znajomy lakiernik ogarnie wszystko za 200zł
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie jest źle, kupując francuza spodziewałem się czegoś gorszego. Zepsuły mi się rzeczy które psują się w każdym aucie w wyniku eksploatacji.
Rozrusznik - szczotki- koszt regeneracji 250 zł + robota (wtedy wymieniłem też silniczek klimy)
Zaraz po kupnie auta stwierdziłem że coś w nim puka, okazało się, że pod maską od strony pasażera jest jakieś urządzenie, które pękło. I to najdroższa rzecz którą wymieniłem w aucie bo kosztowało to 400 zł + robota 100zł.
Od prawie roku jeżdżę bez awaryjnie
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 dCi 120KM 88kW
[l/100km]