Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Megane II Kombi

michal, 13 lat temu
Silnik 1.9 dCi 120KM 88kW
Rok produkcji 2003
Przebieg: 135 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Renault Megane II Kombi 1.9 dCi 120KM 88kW 2003-2008 - Oceń swoje auto
4,15
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : dynamika silnika, przy pierwszej jezdzie potraktowalem go jak swoją stara 1.0 litrowa corse i na dwojce zerwale przyczepnosc a mnie wgniotlo w fotel :)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : wahacze i jeszcze raz wahacze
Inne : sprzeglo, 110 000 - nagle
4,0
Całokształt
to dobry samochod gdy nie ma nabite wiecej niz 100 000, wygodny i obszerny, bylismy nim kilka razy w chorwacji i duzo jezdzimy, przewiozl nie jedna rzecz, mega ladowny, wygodny w uzyciu (zero progow do bagaznika, na trasie fajne spalanie, ale powyzej 120 000 trzeba sie mocno zastanowic, podobno z francuzami to loteria, jedne wytrzumuja do 110 inne do 180 tysiecy. JAk za duzo trzeba wkladac w samochod to lpeiej kupic nowy :) Sam model bardzo udany - jestem z niego bardzo zadowolony.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik idealny dla kombi, turbina robi swoje a auto reaguje na minimalne przycisniecie pedalu gazu. Brak ograniczen (czerwonych ostrzezen) zacheca jeszcze bardziej. Dynamika na kazdym biegu, przyspieszanie na 4 - bez klopotu, zbiera sie od razu. Minus to jego praca, z zewnatrz jest glosny jak diesel, ale nie przeszkadza mi to osobiscie.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi ok, jedynie znienacka po 120 000 km padlo sprzeglo, bez zadnych symptomów... Jak to we francuzie, trzeba miec assistance :)
3,0
Układ jezdny
Slyaby na polskie drogi, przy pokonywaniu ok 100km dziennie tak srednio 30 000 km rocznie, wachacze i te wszystkie pol osie do wymiany.
Komfort
5,0
Widoczność
widocznosc super, w kombi prosta szyba z tylu wiec cofanie po krawedz szyby i wszystko gra
5,0
Ergonomia
francuz - wnetrze piekne i takie jak powinno byc, nawet ten reczny w ksztalcie przepustnicy lotniczej - jakos szybko dalo sie zaakceptowac
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
tutaj tez bez zastrzezen, automatyczna klima, jedene przycisk w sytuacji awaryjnej uruchamia odparowanie przodu i tylu, nawet zima po chwili samochod jest gotowy do drogi. Latem na dluzszych dystansach klima nie daje rady az tak chlodzic, ale zauwazylem to w ectremalnych sytuacjach, czyli poludniowa chorwacja, auto w sloncu i tem na zewnatrz powyzej 30...
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak w klasie wyzej
4,0
Wyciszenie
mogloby byc lepiej, szczegilnie plyta podlogowa
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
delikatna jazda na trasie i jestesmy w rejonie 5 litrow max, zima teraz to juz dochodzi do 8 po miescie ale po miescie latem w rejonie 6,5-7
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
po 110 000 auto zaczyna byc zawodne, nagle wpada sprzeglo, rozpada sie zawieszenie, z nienacka dzieja sie pewne rzeczy ale tlumacze to tym ze auto sie zuzywa
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
j.w.

On - zużycie paliwa dla silnika 1.9 dCi 120KM 88kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Renault Megane II Kombi