Generalnie samochód sypie się po 200 tysiącach - przebieg oryginalny, samochód od nowości w rodzinie.
Wrażenia
1,0
Silnik
Panewki, wał po 204 tysiącach - tłok uszkodził wtryskiwacz.
Turbo padło po 208 tysiącach.
Pierścienie po 206 tysiącach
EGR po 202 tysiącach.
Poduszki pod silnikiem po 40 tysiącach.
Czujnik położenia wału po 204 tysiącach - uniemożliwia jazdę - tylko oryginał działa.
potencjometr pedału gazu po 204 tysiącach.
Z plusów: nie bierze oleju.
5,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Wahacze po 200 tysiącach, Przekładnia kierownicza po 180 tysiącach.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Fotele wygodnie - 1000 km bez problemu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja wytrzymała 100 tysi, potem nieszczelności. Raz do roku trzeba uzupełniać.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu można zmieścić trzy foteliki. Pojemny bagażnik.
4,0
Wyciszenie
Za głośny po 120 km/h
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie od 3,5 litra jazda do 90 km/h do 6,5 litrów w mieście zimą.
klocki, tarcze, zawieszenie zużywają się normalnie.
3,0
Stosunek jakość/cena
Po 200 tysiącach koszty napraw większe niż wartość samochodu.
Czyli opłaca się zezłomować po 10 latach i 200 tysiącach.
Samochód niesprzedawalny.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
silniczek do spryskiwaczy, wiązka do klapy bagażnika.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Panewki - laweta
Czujnik położenia wału - laweta
Turbo - laweta - albo jazda ze spalaniem oleju na poziomie 1 litra na 100 km
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 dCi 86KM 63kW
[l/100km]