Silnik
: Po 150000 km remont .Zatarta tuleja na wale i w korbowodzie /brak zamka/. Informacja mechanika \"pompa podawała zbyt niskie ciśnienie -luzy \" wymiana na używaną dobrą . Niskie ciśnienie nie sygnalizowane kontrolką ciśnienia oleju !!! Komputer podczas startu potwierdzał właściwy poziom oleju ,sprawdzany również bagnetem. Olej wymieniany ,co rok i co 20 tys .km . Podczas wymiany wału wymieniono również zatarty korbowód ,uszczelnienia , pierścienie ,czujnik poziomu oleju ,pasek rozrządu . Po kolejnych 4 tys. wymiana świecy żarowej i czyszczenie zaworu EGR .
Przeniesienie napędu
: Wymiana skrzyni po pierwszym właścicielu 130 000km Prawdopodobieństwo brak oleju !. Poziom sprawdzany co rok podczas wymian :/ Brak wycieku oleju na miejscu parkingowym pod samochodem /odparowuje z osłony ?/
Układ elektryczny
: Wymiana wentylatora nawiewu już po 150000 km. Wiosna - awaria klimy .Czeka na kolejną jazdę do mechanika .