Przeniesienie napędu
: Super 6 biegowa skrzynia biegów
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: Przepalające się co ok 8000 km żarówki
Inne
: Ogólne problemy z elektryką
Silnik
: Silnik umarł po 173000 km, przekręcenie się panewki
3,0
Całokształt
Fajne auto, ale sprzedawać przed 150000 bo potem to skarbonka
Wrażenia
4,0
Silnik
silnik elastyczny, cichy, ale niestety awaryjny
4,0
Skrzynia biegów
przy 6 biegowej skrzyni czysta przyjemność z jazdy
4,0
Układ jezdny
przez 2 lata wszystko ok, potem coraz większy hałas i gorsze tłumienie wybojów
Komfort
5,0
Widoczność
praktycznie brak martwych stref widoczności
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
wadą jest konieczność co 1-2 lata nabijania klimatyzacji
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jeżeli chodzi o spalanie to ekonomiczny ( skrzynia 6 biegowa ). Koszty serwisowania wysokie i dodatkowo częste usterki
3,0
Stosunek jakość/cena
Ekonomiczne, ale sprzedawać przed 150000 bo potem to skarbonka
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
liczne usterki: przetarcie się przewodu od jakiegoś czujnika i samochód jedzie na lawecie do serwisu ( 43000 i 98000 ), podnośnik prawej szyby 73000, sterownik do klimatyzacji wymieniany 2 razy, no i te żarówki wymieniane co ok 8000
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
150000 kompresor klimatyzacji umarł ( zatarł się ) a czynnik sprawdzany zawsze co 4 m-ce, śmierć silnika po 173000 ( przekręcenie się panewki )
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 dCi 105KM 77kW
[l/100km]