Układ hamulcowy
: hamulce jak żylety nie mogłem się do nich z poczatku przyzwyczaić ale teraz uważam, że są świetne. Śmiem twierdzić, że jedne z najlepszych w klasie.
5,0
Całokształt
Zdecydowanie polecam ten samochód. Przyznaję trafiłem na uczciwego poprzedniego użytkownika, który jednak nic nie musiał dłubać przy samochodzie.
Wrażenia
5,0
Silnik
samochód kupiłem od pierwszego właściciela z przebiegiem 120 000 km mam go pół roku jak na razie rewelacja. Silnik pracuje cichutko, wymieniłem wszystkie rzeczy po zakupie (rozrząd, olej, filtry, płyny i klocki).
4,0
Skrzynia biegów
Trochę zbyt długie przełożenie w skrzyni biegów. Świetnie zbiera się na 4 biegu od około 70.
5,0
Układ jezdny
wszystko w porządku. bardzo dobre trzymanie na zakrętach.
Komfort
4,0
Widoczność
Problemy z cofaniem ale bez przesady.
5,0
Ergonomia
bez zastrzeżeń
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca miałem wcześniej astę II porównywalnie
4,0
Wyciszenie
W porównaniu z astrą II niebo a ziemia na korzyść reni. Zawieszenie jednak zbyt miękkie na nasze drogi ja mam dojazd właściwie troche polną drogą jakieś 300m. Jednak jeśli uważasz na kratery na naszych drogach to trochę kilometrów można przejechać bez wymiany amorków.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
bardzo małe spalanie na trasie jeżdzę w przedziale 80-130 z dużą ilościa wyprzedzania drogi krajowe w wiekszości bez ekspresów (4,3 - 4,6). Przy swobodnej jeździe jestem w satnie zejść do 4,0. Miasto w granicach 5,5 -6,0 ze względu na bardzo krótkie odcinki do pracy 3,5 km.
5,0
Stosunek jakość/cena
W tej klasie wziąłbym jedynie oprócz meganki focusa w kombi. za samochód zapłaciłem w 2009 roku 26 tyś.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak do tej pory wszystko w porządku jedyne problemy to coś tam z centralnym (czasami szwankuje)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic mi sie nie dzieje poprzednik również nie miał w zasadzie żadnych awarii.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 dCi 105KM 77kW
[l/100km]