BARDZO POPRAWNA KULTURA PRACY, JAK DLA TEGO AUTKA UTRZYMYWANIE OBROTÓW W ZAKRESIE 1,8 DO 2,5 JEST WYSTARCZAJĄCE DO SPRAWNEJ JAZDY.
4,0
Skrzynia biegów
POSIADAM MODEL ZE SKRZYNIĄ 6 BIEGOWĄ I TROSZECZKĘ W SZCZEGÓLNIE W MIEŚCIE TRZEBA CZĘSTO JEJ UŻYWAĆ. ALE PRZEZ TO SPALANIE JEST NA AKCEPTOWALNYM POZIOMIE.
3,0
Układ jezdny
ZBYT MIEKKIE ZAWIESZENIE CO POWODUJE PRZECHYŁY W ZAKRETACH, RAJDOWCEM W TYM ZAKRESIE NIE JEST MOŻE PO JAKIŚ PRZERÓBKACH BYŁO BY LEPIEJ.
MA TO TEŻ SWOJE ZALETY, ŻE AUTEM JEŹDZI SIĘ BARDZO WYGODNIE.
Komfort
4,0
Widoczność
JAK NA KOMBI JEST OK. MOŻE PRZEDNIE SŁUPKI TROSZKE DUŻE ALE OBECNIE WIĘKSZOŚĆ AUT JEST TAK BUDOWANA.
5,0
Ergonomia
NIE MAM ZASTRZEŻEŃ. WSZYSTKO CO JEST POTRZEBNE W ZASIĘGU RĘKI.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
JEST OK.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
NIE POTRZEBUJĘ WIĘCEJ MIEJACA. MIESCIMY SIE BEZ PROBOLEMÓW ZABIERAJĄC WÓZEK I INNE GADZETY DLA CÓRKI.
4,0
Wyciszenie
NIE JEST NAJGORSZE
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
TUTAJ NIE POZOSTAJE MI NIC INNEGO NAPIAĆ JAK REWELACJA. MIN. DLATEGO KUPUŁEM MEGANE Z DCI(WSZEŚNIEJ CLIO TEZ Z TAKIM SILNIKIEM TYLKO BEZ TURBINY).
W MIEŚCIE (WAWA) ŚREDNIE W ZAKRESIE OD 5,6 DO 6,2 SPALANIE
TRASA NIE PRZEKRACZA 5,2 PRZY NAWET DOŚĆ SZYBKIEJ JEŻDZIE ( DO 150 )
4,0
Stosunek jakość/cena
JEST OK.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
KONROLKA PODUSZEK ZMORA WSZYSTKICH MEGANEK.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
BRAK
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 dCi 105KM 77kW
[l/100km]