Układ elektryczny
: oświetlenie zewnętrzne raz na 2-3 miesiące coś do wymiany
2,0
Całokształt
francuski samochodzik dla ludu, renault po prostu chciało żeby się sprzedał, przejechał bezawaryjnie gwarancję i koniec.
Wrażenia
3,0
Silnik
daje radę, ale nie jest to cos nadzywczajnego
3,0
Skrzynia biegów
nieprecyzyjna, sprawia wrażenie niedopracowanej, biegi po większym przebiegu często źle wchodziły
3,0
Układ jezdny
przeciętnie, taki twardy francuz
Komfort
4,0
Widoczność
bez zastrzeżeń
4,0
Ergonomia
bez zastrzeżeń, wszystko pod ręką, dużo schowków i uchwytów
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez problemów
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
szczególn ie dużo miejsca na tylnej kanapie, z przodu też ok, dośc duże auto w środku, bagażnik też duży
3,0
Wyciszenie
no słychać jak ten 1,5 się męczy
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jeżeli ma się gaz w podłodze maksymalnie 8 litrów, przy normalnej jeździe góra 7 w mieście, na trasie przy 120-130 5,1.
2,0
Stosunek jakość/cena
jako nowy kosztował 70 tysięcy. nie jest zupełnie warty tej ceny włożone zostało w niego ponad drugie tyle łącznie z paliwem i utratą wartości, a sprzedany do serwisu za 16 bo naprawa turbiny to wydatek dobrych kilku tysięcy złotych.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ciągle coś szwankowało, od elektryki szyb drzwi, wycieraczki, zapalniczke poprzez spryskiwacz na przepalających się notorycznie żarówkach kończąc
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
po 110000 padła turbina. nie wiedzieć czemu, samochód nie był katowany, wykorzystywany w większości na dojazdy do pracy, a turbina odmówiła współpracy.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 dCi 105KM 77kW
[l/100km]