Układ elektryczny
: Wszystko może się popsuć co elektroniczne, elektryczne
2,0
Całokształt
Auto sprowadzone z Holandii z przebiegiem 195tkm ,tam idą auta dużo lepiej wykonane niż do Polski.Rozumiem użytkowników którzy kupili auta w polskim salonie,bo to auta bardzo awaryjne gorzej wykonane niż u zachodnich sąsiadów.Taki gorszy sort.Uzytkuje auto 90 procent w trasie bo eksploatacja tego auta w mieście to dużo większe zużycie wszystkiego a w tym aucie wszystko jest mało trwałe, jednak na trasie jest ok i mega wygodne.Ogolnie drobiazgi i podzespoły,to taka druga po lagunie królowa lawet.Poprzedni model lepszy.To moja trzecia Megane
Wrażenia
5,0
Silnik
Sam Silnik super jednostka,szkoda że nie na łańcuchu.Oleju nie bierze nic.Od wymiany do wymiany bez dolewania.pali prawie jak diesel.Szwankuja czasem podzespoły np.alternator,cewki jak jest zagazowany też wtedy szarpie no i świece zapłonowe ja zagazowany to co 30 tkm wymiana.KZFR najlepiej wymieniać co 100000km,razem z rozrządem i najlepiej oryginalną pompą wody która podobnie hałasuje jak jest zużyta i wtedy nie wiadomo co,czy pompa czy kzfr hałasuje
1,0
Skrzynia biegów
5 biegów za mało 6bieg koniecznie potrzebny,bo bardzo wysokie obroty.Pomimo wciśniętego sprzęgła do końca zgrzyta przy zmianie,ale w Reno to norma.Przy 220 na godzinę 6500obrotow,wysprzeglik przy 200 tkm wymienione.
3,0
Układ jezdny
Zawieszenie mega wygodne,tym się płynie, jednak szybko się zużywa końcówki drążków i same drążki a gdy się zwleka z wymianą to i cała przekładnia kierownicza, sworznie to norma, górne łożyska kolumn mc persona skutek jazdy po mieście jak i pękające sprężyny które muszą być orginalne,w przeciwnym razie tył będzie niżej niż przód stał.
4,0
Karoseria
Nie koroduje, chyba że bity.Tylna klapa jak często otwierana to kable się łamią i nic z tyłu auta światła i zamykanie niej działa
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra, choć przy pełnym obciążeniu w lusterku wstecznym już za dużo nie widać
5,0
Ergonomia
Intuicjyjna
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Słaby nawiew,.Klima ok jak i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na auto tej klasy z przodu króluje, z tyłu że względu na szerokość usiądą wygodnie dwie osoby ale na nogi super dużo miejsca, potężny bagażnik, ciężko go zapakować po dach.
4,0
Wyciszenie
Pomimo piątego biegu i tak znośnie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Raczej tanio, oczywiście Intercars,bo w ASO ceny kosmos, jednak nie wszystkie części.ASO traktuje klienta jak intruza , jakby klient wymyślał te usterki, a przecież zapomnieli że to Renault?Aut do naprawy zawsze dużo mają,ciekawe dlaczego?hmm...bo się psują?Wielce zdziwieni.Nie polecam.Mechanicy ASO też często mają problem z diagnozą usterki.Sa strasznie zarobieni,bo mają dużo pracy...poprawek.
5,0
Stosunek jakość/cena
Auta na rynku wtórnym Są tanie .Jaka jakość taka cena później.Fiat jest lepiej wykonany.Polecam auta sprowadzone z Beneluxu,lepsza jakość i wykonanie jaki wyposażenie.Ogolnie stosunek ok ale auta słabiutko wykonane
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bardzo dużo drobiazgów się psuje,awaria elektroniki, zbierająca się woda w kieszeniach drzwi, nie równomiernie zużywające się opony, karty hands free działają jak chcą raz zamyka raz nie , parujące szyby, łożyska kół często,kzfr,przyciski klamek hands free,przepalajace się często żarówki,
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Z usterek unieruchomiajacych auto tylko alternator,a tak to kzfr,pompa wody,cewki zapłonowe, świece, przepustnica wymieniona na nową a obroty na gazie i tak skaczą,woda w kieszeniach drzwi się zbiera po ulewie, podnośniki szyb, wentylator nawiewu.Cos co w innych autach się nie psuje, tutaj to norma
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V 115KM 85kW
[l/100km]