Układ elektryczny
: komputer, karta, poduszki, światła, alternator, aklumulator
Przeniesienie napędu
: sprzęgło
Zawieszenie
: sworznie, tuleje, łaczniki stab.
2,0
Całokształt
Nie potrafię się odnaleźć w tym aucie, wszystko mnie irytuje, od pozycji za kierownicą po prowadzenie w zakrętach i niekończące się awarie, auto bezwypadkowe (stwierdzone w serwisie)
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik to najmocniejsza strona tego auta, cichy, zrywny, i dość oszczędny
3,0
Skrzynia biegów
często haczy, długie skoki dźwigni, dźwignia długa jak w dostawczaku, na plus krótkie przełożenia, powoduje że i tak dosć żwawy silnik daje namiastkę sportowej jazdy
3,0
Układ jezdny
auto myszkuje, nie pomogły wymiany drążków, tulei i nawet przekładni, może to wina opon, ale precyzji prowadzenia brak, zawieszenie komfortowe
Komfort
2,0
Widoczność
do tyłu tragiczna, z przodu ok, ale dzięki wysokiej pozycji za kierownicą która jednak powoduje że czujemy się jakbyśmy siedzieli na stołku
1,0
Ergonomia
nie istnieje w tym samochodzie, niech biorą przykład z Niemców, głupie sterowanie radiem, nielogiczne przełączniki, ciężko działające pokrętła, kierownica zasłaniająca zegary, karta zamiast kluczyka która sprawia same kłopoty, idiotyczne trzy przyciski na karcie (w skodzie jeden na pilocie załatwiał funkce tych trzech w renaulcie)
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
nie wydajna na 1,2, bardzo głośna na 3,4
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wystarczająca, z racji wysokiej poz za kierownicą za mała na wysokości
3,0
Wyciszenie
szału nie ma, ale opony słychać
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
liczne awarie elektryki (np. poduszek, komputera, licznika, ciągłe wymiany żarówek z przodu), wymiana przekładni kier, elem zawieszenia, podnośników szyb itd.
2,0
Stosunek jakość/cena
cena niewysoka, ale jakość tragiczna
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ułamany uchwyty, kluczyk w karcie, pierdzące głośniki, błędy komputera, zarówki (wymiana z przodu to jakaś masakra), połamany zamek schowka ...itd, i masa innych