Zawieszenie
: Auto bardzo komfortowe w swojej klasie, dobre wyposażenie. Hamulce żylety.
4,0
Całokształt
Ocenę wystawiam z kredytem zaufania. Jak na razie jest git.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik całkiem dobrze sobie radzi, jak na stosunkowo małą pojemność. Ale żeby było dość dynamicznie to trzeba nim trochę zakręcić. Dobrze czuje się w granicach 4 tys. obrotów. Da się nawet tym wyprzedzać tiry na piątce.
3,0
Skrzynia biegów
Długa wajcha, aczkolwiek skok lewarka krótki. Sprawia wrażenie jakby nieco haczyła. Wsteczny czasem wchodzi ze zgrzytem. Jedynka nieco z krótka w stosunku do dwójki. Piątka zestopniowana optymalnie jak dla mnie.
5,0
Układ jezdny
Nie ma się specjalnie do czego przyczepić. Zawieszenie zestrojone bardzo dobrze. Nie rozumiem też, czemu pismaki czepiają się układu kierowniczego, za rzekomy brak progresji. Dla mnie jest ok. Bardzo fajnie jedzie się tym po autostradzie. Nic nie ściąga.
Komfort
4,0
Widoczność
Specjalnie nie narzekam.
4,0
Ergonomia
Dźwignia od ręcznego jest bardzo ciekawa. Wygodny podłokietnik. Na razie nic mi specjalnie nie przeszkadza.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatronik jest bardzo wydajny. Silnik nagrzewa się szybko.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ok. Dość spory bagażnik w kombiaku.
5,0
Wyciszenie
Silnik pracuje cicho. Nawet na autostradzie jest cicho, choć szybciej niż 150 km/h nie jeżdżę.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Silnik nie jest mistrzem oszczędności, ale spalanie jest na dość rozsądnym poziomie.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przejechałem dopiero 5 tys. Jest problem z opuszczaniem szyb. Lewą szybę otwiera się i zamyka na raty. Nie mam czasu do tego zajrzeć.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Myślę, że niedługo coś w przednim zawieszeniu będzie trzeba pogrzebać. Końcówki drążków z drązkami. I jakby któreś łożysko huczało.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 16V 98KM 72kW
[l/100km]