Układ elektryczny
: Nie gaśnie licznik kilometrów, świruje centralny zamek.
5,0
Całokształt
Jestem bardzo zadowolony z tego samochodu. Silnik, zawieszenie jest super. POLECAM!
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik chodzi równo, cicho. Jest bardzo dynamiczny przy czym nie ma dużego apetytu na paliwo.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą precyzyjnie oprócz wstecznego.
5,0
Układ jezdny
Samochód bardzo dobrze się prowadzi. Zawieszenie ni to miękkie, ni to twarde. W sam raz na polskie drogi. Duży plus za świetne hamulce.
Komfort
4,0
Widoczność
W normie.
5,0
Ergonomia
Dużo przydatnych schowków, wszystkie przyciski na swoim miejscu. Deska rozdzielcza IMO bardzo dobrze zaprojektowana.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
OK.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy super, pasażerowie z tyłu często narzekają na brak miejsca na nogi.
5,0
Wyciszenie
Jak na diesla - super cicho.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa tak naprawdę w dużej mierze zależy od tego jak się jeździ. Jazda spokojna ale dynamiczna w trasie to ok 5,2l. Jazda eko-drive 4,8l. Noga w podłodze trzeba liczyć ok 6l/100km. W mieście jeżdżę mało ale uważam że pali sporo. 8l nie starcza. Zrobiłem 7 tys km, na naprawy wydałem 300zł (jakiś czujnik napięcia).
5,0
Stosunek jakość/cena
Za tę cenę, samochód z takim wyposażeniem, silnikiem, trafiony egzemplarz serwisowany, bezwypadkowy uważam za złoty środek.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zacina się elektromagnes od zamka klapy przez co świruje centralny zamek, nie gaśnie licznik kilometrów.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Narazie nic się nie dzieje.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 dCi 120KM 88kW
[l/100km]