Silnik
: Bardzo chciałem miec ten samochód i chyba za szybko się zdecydowałem na mój egzemplarz. Po zakupie poddałem go solidnemu serwisowi - rozrząd, dedykowany olej, wszytskie filtry i kilka innych spraw typu uszczelka miski olejowej itp. Niestety na tym nie skończyły się moje wydatki. Po jakimś czasie zaczał się pojawiac komunikat injection foult przy wyższych obrotach - okaząło się że jest problem z wtryskami. Na szczęście tylko jeden wtrysk uległ awarii - wysłałem do regeneracji - 400 zł. Samochód świetnie się prowadzi, elektryczne wspomaganie kierownicy jest bardzo wygodne, hamulce solidne i nie sprawiają klópotów. Środek przestronny, świetna widoczność i ergonomia, fotele wygodne. Fajne schowki wewnątrz. Plastiki dosyc wytrzymałe, nie trzeszczą. Pedał gazu trochę zbyt blisko pedału hamulca. Elektryka wewnątrz - lusterka, szyby nie sprawia żadnych problemów. Karta hand free działa jak należy, wymieniłem tylko baterię. Gorzej jest z wyswietlaczem komputera, który po prostu w niskiej temperaturze lub w pełnym słońcu nie wyświetla nic (to mija po kilku godzinach i trzeba będzie się tym zająć). Irytujący ogranicznik drzwi kierowcy, który musze wymienić bo słychac takie "strzelanie" przy otwieraniu. Używka około 70 zł, ale nie wiadomo ile wytrzyma. Bagażnik niezły. Auto fajnie wygląda, niedużo pali - to jest według mnie najważniejsza plus, nadwozie bez oznak korozji. Niepokoi mnie sprzęgło, gdyż lekkie drgania po uruchomieniu mogą świadczyć o początku końca dwumasy (znów pewnie regeneracja i nastepny wydatek). Polecam kupującym dobrze sprawdzić silnik i kupowac egzemplarz od człowieka który jest w stanie cos powiedziec o tym aucie - co było robione, jak było użytkowane. Tankuje do niego tylko vervę diesel, bo wtryski delphi wymagają dobrego paliwa. Jeszcze się nie poddałem i powalcze o to żeby ten samochód fajnie jeździł, bo potencjał ma tylko poprzedni właściciel chyba nie słyszał o serwisowaniu auta.