Silnik
: spalanie, tylko lać i jeździć :) bardzo dobrze trzyma sie drogi.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: ogólnie to elektronika sie sypie
4,0
Całokształt
Ogólnie auto nie jest złe, ludzie straszą ze duze koszty wymiany turbiny i wtrysków jednak w moim nic sie nie dzieje
Wrażenia
5,0
Silnik
super ponad 200 tys i do silnika nie bylo dotykane:) chyba trafilem na ten dobry egzemplarz :)
4,0
Skrzynia biegów
haczy troszkę ale spoko, sprzęgło nie wytrzymało przy 195 tys. km kosz razem z wymianą około 1000zł
3,0
Układ jezdny
za duze wspomaganie, reaguje z opuznieniem. Samochód nerwowo zachowuje sie na nierównościach.
Na letnich oponach michelin robie 100 tys. km
Komfort
4,0
Widoczność
grube przednie słupki a tak moze być
5,0
Ergonomia
bez zarzutu
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
nawiew przestał działać na najwyższym biegu, naprawa w aso 500 zl darowałem sobie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z tył bardzo mało miejsca
4,0
Wyciszenie
głośne zawieszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na trasie spokojnie można zejść do 4 litrów ale przy delikatnej jeździe, w mieście 5,5. Pełny przegląd czyli wymiana wszystkich filtrów i oleju to koszt 400-500 zł ale oczywiscie nie w ASO. bo W aso za przegląd ( sama robocizna) biorą ponad 400zł. TO jest chore!!!!!
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
silniczek podnoszenia szyb poszedł, linka hamulca recznego zerwana, oderwana rura wydechowa( takie uchwyty specjalne mają tylko w aso), tylny zamek nawalił
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
sprzęgło - 195 tys. km
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 dCi 80KM 59kW
[l/100km]