Auto nie jest pozbawione wad, ale po przejechaniu moich pierwszych 20 tys kilometrów nie uważam ze kupiłem złe auto. Miękkie zawieszenie daje wygodę, Za drążek kierowniczy DELPHI dałem 70 zł, więcej już zapłaciłem za samą wymianę z czym związane było ponowne ustawienie zbieżności. Poza tym jest to jedyna rzecz jaką musiałem wymienić w podwoziu.Trzeba dbać o to auto szczególnie wymiana oleju, filtrów i lać ropę tylko z pewnych źródeł.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak na 82KM jestem mile zaskoczony
4,0
Skrzynia biegów
nie zawsze biegi wchodzą płynnie (głównie 3) ale ogólnie ok
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
za takie dojście do żarówek należą sie kary finansowe
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szyby szybko parują, nawiew nie nadąża
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z tyłu mało miejsca ale większość czasu jeżdżę sam
3,0
Wyciszenie
Powyżej 110 km/h robi sie głośno
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie rewelacyjne, nie serwisuje w ASO wymiana oleju u mechanika maks 150 zł(ELF)
4,0
Stosunek jakość/cena
Autko sprowadzone z Francji za naprawdę nieduże pieniądze.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przycisk od prawej szyby znajdujący się po stronie kierowcy kiepsko reaguje, po stronie pasażera szyba podnosi sie w miarę normalnym tempem, kupiłem auto z czujnikiem oleju(tym podpiętym do kompa) który często sygnalizuje nieprawidłowy poziom chociaż wszystko jest ok.(niepotrzebnie zapala sie SERVICE). Plastiki trochę niespasowane.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wybity prawy drążek kierowniczy po przejechaniu 80 tys., w zasadzie w tym aucie to sprawa eksploatacji. Często nie reaguje mi blokada kierownicy ale w zasadzie mi to nie przeszkadza i szkoda kasy na naprawę rzeczy która nie jest niezbędna.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 dCi 80KM 59kW
[l/100km]