Zawieszenie
: Miekko a jednocześnie świetnie trzyma się w zakrętach. Ponadto bardzo dobrze wyciszony. Komfort na tle konkurencji bardzo dobry.
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Dość dobrze choć bez rewelacji. Oleju dolewam ok 1 litr na 10 tys. Dobrze przyspieszam choć szczerze mówiąc oczekiwałem nieco więcej ze 134KM. Mam porównanie z Oplem 99 - 1.8 (116) i Hondą Civic 1.5 VTEC(114KM). Renault na tym tle wychodzi lepiej ale bez rewelacji - moc maksymalną osiąga dopiero przy 5.5 tys. obrotów, więc trzeba trochę podkręcić.
3,0
Skrzynia biegów
Trochę za długie skoki.
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Wszystko bardzo dobrze rozplanowane. Intuicyjna obsługa.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W normie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W normie. Podobnie jak w innych markach.
5,0
Wyciszenie
Bardzo cichy. To nie prawda co inni piszą o jakimś skrzypieniu. U mnie niczego takiego nie zaobserwowałem a auto ma już prawie 200 tys.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Założyłem sekwencyjną instalację LPG - Lovato Smart. Jak narazie spisuje się znakomicie. Średnie spalanie waha się w przedziale 10.5 - 12. Jeśli chodzi o jazdę na samej benzynie to przed założeniem instalacji paliło mi średnio ok 10l. W trasie minimalne jakie uzyskałem to 7.2 a maksymalne 8.5. Po mieście już tak wesolo nie było - ok 12-13 l.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Hałaśliwy wiatraczek w lusterku - smarowanie pomogło. Ponadto sporadyczne problemy z kartą - być może wina baterii. Ze 3 razy zaświeciły mi się kontrolki od ABSu - po ponownym uruchomieniu wszystko wróciło do normy. Nie działa przycisk wyłączający kontrolę trakcji.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak do tej pory brak poważniejszych usterek.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V WT 134KM 99kW
[l/100km]