Układ hamulcowy
: Staje dęba w trybie natychmiastowym a to dla mnie istotna sprawa.
4,0
Całokształt
Jest to świetny samochód za przyzwoitą cenę, czytałem setki opini o reńkach i miałem początkowo obawy bo zawieszenie i elektryka niby się sypią, pierwszą meganką 2000r zrobiłem 165tys i oprócz całego układu hamulcowego, rozrządu, przednich gałek i czujnika zapłonu komletnie nic, wydech oryginalny bez najmnieszych śladów rozsypki.
Wrażenia
5,0
Silnik
Mnie to w zupełności wystarczy, choć jak to 16-to zaworowe silniki dają satysfakcje powyżej 3000obr/min
5,0
Skrzynia biegów
Bez zarzutów
5,0
Układ jezdny
Świetnie trzyma się drogi i płynnie wchodzi w zakręty ale na takich kapciach to normalne (195/60/R16)
Komfort
4,0
Widoczność
Tylnie słupki mnie wkurzają ale wtedy z pomocą przychodzi czujnik parkowania:-)
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Automatyczna klima radzi sobie ze wszystkim sprawnie, sama wentylacja już gorzej.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu sporo miejsca, z tyłu o dziwo jest go mniej niż w poprzedniej generacji. No i bagażnik mniejszy.
4,0
Wyciszenie
Do 130 spokój powyżej już go słychać i to wyraźnie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Miasto 7,5
Trasa do 130km/h 5,5 powyżej nawet i 7
Mieszany? nie sprawdzałem jeżdze albo w mieście albo na trasie
Nic na razie nie wymieniałem (odpukać)
5,0
Stosunek jakość/cena
Mam wersję SportWay, silnik 1.6 pełna elektryka, 6 poduszek, automatyczna klima, 16 calowe alumki, kupiłem w lutym tego roku za 37tys, rewelacja w cej cenie nie znajdziecie nic lepszego.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bateria mi w karcie siadła:-)
Wkurzająca zmiana żarówek w przednich lampach.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic na szczęście poważnego mnie nie spotkało
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 16V 98KM 72kW
[l/100km]