Skręcając do końca kierownicą w lewo i w prawo dochodzą odgłosy stuknięć, natomiast dodatkowo ruszając tylko kierownicą (parę cyntymetrów) słychać jakieś dudnienia, których też wcześniej nie było. Samochód jest mało używany i zadbany. Ma 16000 km. Muszę się zgłosić do serwisu. Ciekaw jestem jak się zachowa. Ktoś mi mówił, że to może być problem z pompą wspomagania. Gdyby nie to samochód sprawia się dobrze i jestem z niego zadowolony
Wrażenia
4,0
Silnik
silnik trochę słaby, ale może być
4,0
Skrzynia biegów
czasami są problemy ze wstecznym biegiem
4,0
Układ jezdny
trochę pływa przy na nierównościaqch
Komfort
4,0
Widoczność
ogólnie dobra, ale przednie słupki trochę ją pogarszają
4,0
Ergonomia
chyba wszystko ok.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
wpada przez nawiew pełno nasion z dzrew
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
nie można zniżyć mocno siedziska kierowcy
4,0
Wyciszenie
ok. ale na zewnątrz silnik chyba zbyt głośno pracuje
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
pali przeciętnie, raczej brak uwag. Serwis drogi
4,0
Stosunek jakość/cena
śpieszyłem się z kupnem bo samochody drożały. Teraz bym kupił ten sam model za mniejsze pieniądze.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
to nowy samochód. a tapicerka siedziska jest już z boku spęczkowana
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
do tej pory bezawaryjny ale coś się dzieje chyba z zawieszeniem i układem kierowniczym