To jest auto typu FUN CAR. Nie dość, że ma ładną sylwetkę jako coupe, to jeszcze od kwietnia można już jeździć bez dachu - super frajda.
No i nie ma - powtarzam - nie ma osoby, która by się za tym autkiem nie obejrzała. Jest ładne, niespotykane, zawsze świeże.
Wrażenia
5,0
Silnik
Kupiłem to auto właśnie ze względu na świetny motor.
3,0
Skrzynia biegów
Tylko i wyłącznie dlatego, że moje poprzednie auto było automatem - niecierpię manualnych modeli = ani telefon, ani coś zjeść - a w mieście koszmar. Ponadto czasami przy zmianie wypada bieg - ale bardzo rzadko.
4,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
Dobrze z przodu, ale przy cofaniu raczej nędza - czujniki cofania dla mniej wprawionych to obowiązkowy punkt programu.
3,0
Ergonomia
Trochę dziwnie odsuwają się fotele kierowcy i pasażera. Natomiast po zdjęciu dachu - z tyłu łeb chce urwać. No i przy złożonym dachu wchodzą do bagażnika dwie bardzo, ale to bardzo płaskie walizki.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Chociaż autko jest 4-osobowe, to z tyłu sadza się raczej swoich wrogów. Powodem jest mało miejsca na nogi i mało miejsca nad głową. Ale nie jest tak tragicznie, bowiem fotele z tyłu są głębokie, i wygodnie się w nie "wpada".
3,0
Wyciszenie
Powyżej 120 km przy zamkniętym dachu za bardzo świszczy wiatr....cóż - takie to cabrio.
Poza tym w tym samochodzie nie ma nawet kawałka plastiku , który chociaż trochę by nie trzeszczał.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
miasto 7-8 /
trasa przy 100km/h na szóstym biegu to około 4,5 l
szybciej to 6 - 6,5
jest gut :)
Cena wymiany żarówki w przednim reflektorze (samemu się nie da - tylko w salonie - jedyne 78 zł). drożej pewnie też by mogło być...
wymiana paska rozrządu to 1400 zł. pogięło ich.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
w tym samochodzie wszystko trzeszczy. zaczynając od radia, a kończąc na najmniejszym kawałku plastiku w kabinie...
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak na razie nie było problemów - poczekam na zimę...