Układ elektryczny
: tylko jak jest podrutowane przez poprzedniego właściciela
4,0
Całokształt
Mechanicznie jest super, bardzo dynamiczny silnik i małe spalanie.
Bardzo bogate wyposażenie i solidny dach, zero problemów od tej strony.
Elektronika na początku się psuła, ale po zainwestowaniu jednej wypłaty u dobrego specjalisty jest brak problemów.
Jeśli dany egzemplarz ma oryginalną wiązkę, moduły/czujniki są wymieniane na dobre zamienniki to z autem nie ma problemów. Niestety większość jest już ,,podrutowana" przez rok posiadania miałem 6 usterek z elektryką, wszystkie były spowodowane nieprofesjonalnymi naprawami poprzedniego właściciela.
Wrażenia
5,0
Silnik
bardzo dynamiczny i mało pali, lubi gaz i nie bierze oleju po 250 tyś km
4,0
Skrzynia biegów
Mogła by być bardziej precyzyjna
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
plastikowe nadkola to dobry pomył, są tanie i proste w wymianie
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie spotkałem egzemplarza który w którym dmuchawa by nie piszczała, koszt wymiany to kilkaset złoty ale dojście jest ciężkie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
da się jechać w 5 osób :)
3,0
Wyciszenie
wyciszenie maski odpada chyba wszystkim....
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
dużo pierdół do roboty, ale brak większych awarii
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V T 163KM 120kW
[l/100km]