Silnik
: bardzo dobra kultura pracy super dynamika mały apetyt na paliwo
zdecydowanie następne z tej rodzinki
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
bardzo dobra dynamika mimo tej pojemności średnie spalanie z klimą 9,0 l /100km a jak potrzeba to 200 km/h osiąga się bardzo szybko , przyspieszenie poniżej 9 sekund ( niemieckie auta przereklamowane ) miałem cztery.
4,0
Skrzynia biegów
zaraz po uruchomieniu przy zimnym silniku twardo włącza się jedynka potem jest ok
3,0
Układ jezdny
jak sprawny to super niesie
Komfort
4,0
Widoczność
w tej wersji nadwozia brak wycieraczki tylnej szyby zimą zanim szyba odmarznie widoczność trochę ograniczona
5,0
Ergonomia
wszystko pod ręką tylko jak z przodu siedzi wysoki pasażer zdarza się że kolanem włącza awaryjne lub blokuje drzwi
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
klima i ogrzewanie ok , raz naprawiałem sterownik ( serwis koszt 400 zł ) własnoręczna wymiana tranzystorów 15 zł.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
miejsca z przodu jest dużo na tylnej kanapie jak w większej limuzynie bagażnik jak na tą klasę auta b . duży 580 l na wakacje super
5,0
Wyciszenie
dopiero powyżej 150 km/h zaczyna się robić głośniej ale motor ma wtedy ładne rasowe brzmienie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na moje 2.0 i z klimą (średnio 9,0 l /100 km ) to rewelka vw vento 1,8 z klimą palił mi miasto 12,0 a trasa 9,5 l
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
do tej pory oprócz sterownika klimy i końcówek drążków nie miałem żadnych usterek
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jeżdżę dużo normalne eksploatacyjne wymiany klocki tarcze szczęki bębny po 100 tys. wymieniłem łożyska tylnych kół