Tutaj dobrze, bo nie podobają mi się szumy wiatru podczs jazdy - auto bezwypadkowe. Wersja sedan jest naprawdę pojemna, 510 litrów bagażnika robi wrażenie.
Wrażenia
4,0
Silnik
90KM jak na automat i 1200kg to trochę za mało.
5,0
Skrzynia biegów
Bez zarzutów, automat na piątkę. 1 i 2 bieg przez sprzęgło hydrauliczne - przenoszne ok. 85% mocy silnika, 3 i 4 bezpośrednio na wałku - przenoszona pełna moc silnika. 4 bieg odpowiadałby (pod względem przełożeń) 6 w manualu, 200km/h nie pojedziemy za to nie spali 15 litrów. Posiada przełącznik sport przydatny przy wyprzedzaniu: 1-60km/h;2-100km;3-150km;4-? :)
5,0
Układ jezdny
Po wymianie sprężyn zawieszenia przód robionych na zamówienie, rewelacja. Oryginalna jedna pękła stąd zmiana. Auto miękkie i nie buja w zakrętach.
Komfort
4,0
Widoczność
Wszędzie dobrze ale nie do tyłu. Mi to nie przeszkadza, jeździ się do przodu a do tyłu zawsze cofam na lusterka.
4,0
Ergonomia
Lepsza niż w golfie czy innym podobnym. Sterowanie radia przy kierownicy jak i wszystkimi światłami i wycieraczkami.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wersja z klimą działa świetnie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na ta klasę auta jest ok.
3,0
Wyciszenie
Silnika prawie nie słychać za to szum powietrza powyżej 100km, a powyżej 120km jest już uciążliwy. Nic nie trzeszczy w środku.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie LPG miasto 9,5, trasa 8 przy 120km/h.
Ceny przyzwoite - komplet gum (4szt.) do stabilizatora 65zł; drążek kier. 40zł; wentylowane tarcze od 100zł kpl.; klocki ham. z czujnikiem od 40zł.
5,0
Stosunek jakość/cena
Bogate wyposażenie, duże i wygodne wnętrze, niska cena.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Minusik za usz. plastik el. szyby i pękniętą sprężynę. Reszta wymian wynika ze zwykłego zużycia przy tym przebiegu.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak do tej pory żadnych większych i nic nie unieruchomiło mi auta.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 e 90KM 66kW
[l/100km]