Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Megane I Sedan

Paweł omegga@irc.pl, 14 lat temu
Silnik 1.6 e 90KM 66kW
Rok produkcji 1998
Przebieg: 165 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Renault Megane I Sedan 1.6 e 90KM 66kW 1996-1999 - Oceń swoje auto
4,31
5% lepiej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : zero rdzy a auto juz 12 lat
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : uszczelka pod glowica!! Koszmar silnikow 1.6e
Układ elektryczny : Oswietlenie pada jak muchy na zime
Zawieszenie : Polskie drogi ....
4,0
Całokształt
Za caloksztalt daje 4---- z duzym minusem. Jest troche nie dosiagniec w postaci co chwile pierdzielacej sie elektryki jak i jednostka benzynowa 1.6e to raczej dla ludzi spokojnych oraz majacych zapas $$ na ewentualne naprawy. Jezeli jestes mlody i lubisz wyrwac z pod swiatel to odradzam ten silnik.
Wrażenia
3,0
Silnik
No wlasnie i tu jest pies pogrzebany. W moim przypadku bylo w sumie ok ale wiekszosc osob z silnikiem 1.6e zali sie ze pekaja im uszczelki pod glowica i to jest faktycznie duzy problem tych jednostek. Nie wolno tych aut pilowac. Bardziej dla osob spokojnych
5,0
Skrzynia biegów
Perfekcyjna. Nic nie haczy, nic nie szarpie. Pamietam ze przy -16 mrozie biegi wchodzily jak noz w maslo. Tutaj Francuzi sie popisali.
4,0
Układ jezdny
Moja ocena to 4. Zawieszenie na pewno trwalsze od audi czy vw lecz oryginalne czesci sa drogie i na polkich drogach remont zawieszenia co 50tys jest jak najbardziej wskazany
Komfort
5,0
Widoczność
Tutaj sie nie rozpisze bo napisze ze jest bardzo dobrze. Dookola jasno i przejrzyscie
5,0
Ergonomia
Pozytywne zaskoczenie. Wszystko w zasiegu reki, choc panel nawiewu moglby byc ciut wyzej aby nie rozpraszac sie podczas jazdy.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
ROwniez nie narzekam, w zime potrzebuje ok 3-5km przejechac aby auto juz grzalo w miare dobrze a klima rowniez sie sprawdza w letnie upaly
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto jak na ta klase jest wygodne. Jedynie dla kierowcy moze byc troche nie wygodnie bo po przejechaniu 300km juz robi sie nie wygodnie i kierowca zaczyna sie wircic i szukac lepszej miejscowki. DUzy plus za regulacje odcinka ledzwiowego.
4,0
Wyciszenie
No i tu jest tak sobie bo z pod pedalow slychac silnik :) Przegroda grodziowa nie jest zbyt dobrze wytlumiona no i slychac co tam sie dzieje w naszym motorku podczas jazdy
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Moj silnik spalal na trasie przy max 100km/h dokladnie 6.5 litra wachy, w miescie dochodzi do 8 ale za to jak na ta jednostke to jest zrywny.
4,0
Stosunek jakość/cena
Za taka kase masz dobre auto ale noe mozesz byc bezrobotnym aby miec na usterki ktore wczesniej czy pozniej sie przytrafia.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
elektryka i raz jeszcze elektryka. Tutaj francuzi sie nie popisali i problemy wyskakuja praktycznie na kazdym miejscu.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Podczas 6 miesiecznego eksploatowania padla mi pompa wspomagania, przekladnia kierownicza zaczynala cieknac, popsul sie silniczek krokowy. Cud ze mi uszczelni pod glownica nie wydmuchalo co ma czesto miejsce w tych jednostkach benzynowych.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 e 90KM 66kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Renault Megane I Sedan 1.6 e 90KM 66kW
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
8,0
l/100km
9,7
l/100km
Zobacz dzienniki
Renault Megane I Sedan