Zawieszenie
: bardzo przyjemnie się autkiem jedzie, poprostu można się w nim zakochać. Dla mnie minusem był mały silnik, gdyby nie to to pewnie dalej bym tym samochodem jeździł.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: powyżej 3000 obrotow silnik wcina olej.
Zawieszenie
: co 150 tyś zmiana ukł. kierowniczego (sworznie, końcówki)
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
pozmieniałem wszystkie diody które się nie paliły i nic wiecej z drobnych napraw nie wykonywałem
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jeździłem po wiejskich drogach więc mysiałem zmieniać co roku (ok 15000 km) sworznie, końcówki no i drążek kierowniczy raz wymieniłem. Na 3000 obrotow silnik nie pobierał oleju, natomiast jak chciało się poszaleć to trzeba było nawet drugie tyle dolać oleju.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 75KM 55kW
[l/100km]