Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Megane I Sedan

Look12, 16 lat temu
Silnik 1.4 75KM 55kW
Rok produkcji 1997
Przebieg: 176 tys. km
Okres użytkowania: 5 lat
Renault Megane I Sedan 1.4 75KM 55kW 1996-2000 - Oceń swoje auto
3,69
10% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Komforotowe zawieszenie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : Układ wydechowy i katalizator: 1 raz wymiana całóści, 2 razy wymiana końcowego
Zawieszenie : Łożyska: w sumie wymieniłem 6 łożysk !!!!! i
Inne : CiąGle coś stuka, puka lub wyje
2,0
Całokształt
Wrażenia
3,0
Silnik
Dobrze działa, ale się sprawdza przy jeździe po mieście. Na trasie za słaby. Dobra kultura pracy ( o ile się nie zepsuje)
3,0
Skrzynia biegów
Dobra, aczkolwiek trochę słychać przełączanie
4,0
Układ jezdny
Nawet nie stuka, komfort. Łożyska tragedia - wielokrotna wymiana i ciaGłe szumy. Półosie wymiana po 80 000
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra, zwłaszcza w porównaniu do no ych samochdoów z szeroką słupkami z tyłu, np. Fabia czy nowe Punto.
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ztyłu jak w limuzynie
4,0
Wyciszenie
Byłoby doskonale, gdyby nie ciagle dobiegające odgłosy łozysk lub rozwalająćego się wydechu.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spala 10 -11 litrów gazu na trasach poza miastem/miasto 50%/50% Ceny niby nie wysokie (poza ASO), dobra podaż uzywanych części (np. tylna belka kompletna, pompa wspomagania, bo nie jest rozbieralna, itp.) ale biorąc pod uwagę ilość usterek - SKARBONKA bez DNA
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Rzadko sprawia wrażenie samochodu w pełni sprawnego, ciągle coś szumi, tłucze się, stuka lub czeka na zrobienie (łożyska, tłumik, poduszki silnika, półosie napędowe). Najlepiej to wygląda jak stoi. Bo wygląd (sedan) i deska rozdzielcza są nadal atrkayjne.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Od przebiegu 75 000 do 175 000: = łożyska przód 2 razy (czyli w sumie wymiana 4 łożyk) = łożyska tył 1 raz = caly wydech (razem z katalizatorem) 1 raz = półosie wymiana po 80 000 = tłumik końćowy 2 razy = uszczelnienie pompy wspomagania (1000 zł) = przepalenie bezpieczników ukrytych w komorze koło akumulatora - pseudofachowiec szukał 3 godziny = pęknięty drążek skrętny belki tylnej = uszkodzone łożysko oporowe z przodu = wymienione wszystkie poduszki = nie liczę tarcz, klocków, bo to jest sprawa eksploatacyjna = spalony moduł zapłonowy = palec rozdzielacza + kopułka = pompa wody ??? czy trzeba więcej??????

LPG - zużycie paliwa dla silnika 1.4 75KM 55kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Renault Megane I

Liczba wpisów: 100

Renault Megane I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Renault Megane I Sedan