Silnik
: Układ wydechowy i katalizator: 1 raz wymiana całóści, 2 razy wymiana końcowego
Zawieszenie
: Łożyska: w sumie wymieniłem 6 łożysk !!!!! i
Inne
: CiąGle coś stuka, puka lub wyje
2,0
Całokształt
Wrażenia
3,0
Silnik
Dobrze działa, ale się sprawdza przy jeździe po mieście. Na trasie za słaby.
Dobra kultura pracy ( o ile się nie zepsuje)
3,0
Skrzynia biegów
Dobra, aczkolwiek trochę słychać przełączanie
4,0
Układ jezdny
Nawet nie stuka, komfort. Łożyska tragedia - wielokrotna wymiana i ciaGłe szumy.
Półosie wymiana po 80 000
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra, zwłaszcza w porównaniu do no ych samochdoów z szeroką słupkami z tyłu, np. Fabia czy nowe Punto.
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ztyłu jak w limuzynie
4,0
Wyciszenie
Byłoby doskonale, gdyby nie ciagle dobiegające odgłosy łozysk lub rozwalająćego się wydechu.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spala 10 -11 litrów gazu na trasach poza miastem/miasto 50%/50%
Ceny niby nie wysokie (poza ASO), dobra podaż uzywanych części (np. tylna belka kompletna, pompa wspomagania, bo nie jest rozbieralna, itp.) ale biorąc pod uwagę ilość usterek - SKARBONKA bez DNA
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Rzadko sprawia wrażenie samochodu w pełni sprawnego, ciągle coś szumi, tłucze się, stuka lub czeka na zrobienie (łożyska, tłumik, poduszki silnika, półosie napędowe).
Najlepiej to wygląda jak stoi. Bo wygląd (sedan) i deska rozdzielcza są nadal atrkayjne.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Od przebiegu 75 000 do 175 000:
= łożyska przód 2 razy (czyli w sumie wymiana 4 łożyk)
= łożyska tył 1 raz
= caly wydech (razem z katalizatorem) 1 raz
= półosie wymiana po 80 000
= tłumik końćowy 2 razy
= uszczelnienie pompy wspomagania (1000 zł)
= przepalenie bezpieczników ukrytych w komorze koło akumulatora - pseudofachowiec szukał 3 godziny
= pęknięty drążek skrętny belki tylnej
= uszkodzone łożysko oporowe z przodu
= wymienione wszystkie poduszki
= nie liczę tarcz, klocków, bo to jest sprawa eksploatacyjna
= spalony moduł zapłonowy
= palec rozdzielacza + kopułka
= pompa wody
??? czy trzeba więcej??????
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 75KM 55kW
[l/100km]