Krotko po zakupie olej w plynie. Pomyslalem trudno... zrobie uszczelke i polata 100tys., polatal tylko kilka tys.km i znow olej w plynie. Wtedy pomyslalem, ze zmienie mechanika bo chyba mi spapral robote. Nastepnym razem uszczelka zaczela puszczac po kilkunastu tys.km. Tym razem mechanik stwierdzil, ze blok musi byc krzywy a jego szlifowanie nie bardzo sie oplaca w aucie wartym kilka tys. zl. Wtedy juz nie mialem zludzen ze to auto bez przyszlosci.
3,0
Skrzynia biegów
Poczatkowo pieknie. Niestety po dwoch miesiacach zaczela haczyc dwojka (zaznaczam ze umiem sie obchodzic z samochodem, nie jestem typem kowala, co zniszczy wszystko) i trzeba bylo ja wbijac umiejetnie (ile mozna robic za synchronizator...)
2,0
Układ jezdny
Za miekkie zawieszenie. Na rownej drodze jako tako ale za to auto podatne na boczne wiatry.
Komfort
4,0
Widoczność
Ok
4,0
Ergonomia
Ok
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nawet bdb.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ok
2,0
Wyciszenie
Glosny. Mi to nie przeszkadzalo ale nie kazdy ma tyle zamilowania do diesla.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przecietnie. Auto co prawda nie pali duzo ale przy jego dynamice ma sie wrazenie ze i tak marnuje paliwo. Taki mul powinien palic 3,5l w trasie a 5l w miescie.
2,0
Stosunek jakość/cena
Moim zdaniem tak krytykowany Ford ma lepszy stosunek jakosc/cena.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jesli chodzi o drobiazgi to bardzo dobrze. Z elektryki i jakichs drobnostek nic sie nie psulo.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Silnik do kitu ( a nigdy go nie przegrzalem ani nie forsowalem (jezdzilem doslownie jak emeryt). Skrzynia niezbyt zywotna. W zawieszeniu zawsze mozna by cos zrobic.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 D Eco 64KM 47kW
[l/100km]