Silnik jest mułowaty, brakuje mu mocy, zwłaszcza podczas wyprzedzania. Ale to w końcu tylko 65 KM.
4,0
Skrzynia biegów
Na piątce można przejechać pół Polski (jesli nie ma korków). Skrzynia jest świetnie zestopniowana, w trasie korzysta się w sumie tylko z biegów IV i V.
5,0
Układ jezdny
Jeździ się świetnie, dobrze się trzyma drogi.
Komfort
4,0
Widoczność
Bez zastrzeżeń.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu. Bardzo ładne wnętrze. Broni się nawet 14 lat po premierze.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Na plus zaliczam błyskawiczne grzanie, nawet przy - 20 grzeje się w kilka minut. Słaby nawiew na przednią szybę, w deszczu paruje, ale w sumie to tylko te pierwsze dziesięć minut.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na hatchbacka, miejsca sporo. Także z tyłu. Trasa Olkusz- Wenecja (około 1110 km) w jeden dzień bez problemów. Wygodne fotele i miękkie zawieszenie czyli OK.
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jest za głośno. Powyżej 3000 obrotów ciężko. Ale w końcu to wolnossący diesel. Co ciekawe, najcichszy jest w zakresie 100- 120 km/h, czyli w zakresie prędkości podczas wyjazdu na urlop.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie jest awaryjny. Zrobiłem nim już 63 tys. km przez ponad rzy lata, nie ma na co narzekać.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Silnik i skrzynia nie do zdarcia. Wbrew powszechnym opinion zawieszenie wytrzymuje polskie drogi i jest dość mocne.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 D Eco 64KM 47kW
[l/100km]