samochód optymalny. Jestem II właścicielem. I właściciel przejechał 135 tys. Aktualnie na liczniku 261 tys.
Wrażenia
4,0
Silnik
bardzo dobry, chociaż mógłby ciszej pracować. 125 tys. na gazie bez problemowo. W trakcie I właściciel wymienił oczywiście cewki. Innych napraw nie było za wyjątkiem wymaganych wymian rozrządu i filtrów.
4,0
Skrzynia biegów
Brak 6 biegu czego wręcz ten samochód się domaga. Tak bezawaryjna, oczywiście należy wymieniać co około 100 tys. poduszkę - wspornik łączący skrzynie z silnikiem.
5,0
Układ jezdny
przy przejechaniu 260 tys. wymieniane raz były końcówki z przodu i na chwile obecną dają znać, że też należy je wymienić. Hamulce bez uwag wymiany standardowe klocki oraz tarcze, bębny i szczęki raz były wymienione.
Komfort
4,0
Widoczność
brak uwag. z czasem powinny być wymienione reflektory lub wypolerowane, żeby lepiej oświetlały drogę.
5,0
Ergonomia
wszystko tam gdzie powinno być.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
ogólnie nie jest źle, ale przy założeniu, że przyciemnimy szyby (latem chłodniej przy włączonej klimatyzacji) oraz brak nawiewów na tył, ale przy tej klasie samochodów raczej niewiele ma tylne nawiewy.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
nikt nie narzeka, ale dla mnie (186 cm) troszeczkę centymetrów brakuje dla kierowcy.
3,0
Wyciszenie
Powinna być lepsza. Silni słychać powyżej 100 km i jak gorsze opony to również hałas jest przenoszony do wnętrza.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
niespodziewanych napraw na chwilę obecną brak. klocki, oleje, filtry nie są drogie.
5,0
Stosunek jakość/cena
samochód wart tych pieniędzy.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic nieprzewidywalnego się nie stało. Wymieniane systematyczne rzeczy podlegające zużyciu tj. klocki, płyny, rozrząd, ogumienie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
odpukać.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V 107KM 79kW
[l/100km]