Cichy. Przedewszystkim na wolnych obrotach. Oszczędny.
5,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
2,0
Ergonomia
Pasażer z przodu włacza światła awaryjne kolanem-niefortunnie usytuowany przycisk. Kontrolka centralnego nad lusterkiem-szkoda, że nie na dachu :) Kontrolki w liczniku porozrzucane wszędzie.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po 30 tysiącach wysiadły 3 na 4 cewki koszt 1200 zł. Po 50 tysiącach wysiadł katalizator-koszt 2500 zł. Teraz po 78 tysiącach zatarło się łożysko (tulejka) na rolkach z rozrządu w efekcie czego przestawił się rozrząd i rozwalił pół silnika-koszt 3500 zł. Złom !
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 16V 95KM 70kW
[l/100km]