Inne
: niskie koszty utrzymania, bezopsługowe tylnie zawieszenie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: cos tam sie sypie ale jak porobisz to usterka nie powraca
4,0
Całokształt
Auto tanie w utrzymaniu, niezawodne, zawsze dojedziesz z punktu a do b , nawet jak za specjalnie o nie niedbasz. Cos zapiszczy, cos zastuka, ale wsiadasz i jedzies
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik bajka, sprzegło i skrzynia bezopsługowa, zmiana swiec wymiana oleju raz do roku i nic pozatym
3,0
Skrzynia biegów
jest bo jest, nie psuje sie, nie zachwyca pracą
4,0
Układ jezdny
Zawieszenie dosyc dobrze znosi polskie drogi. Ceny zamiennikow to sprawy groszowe
Komfort
4,0
Widoczność
dobra
4,0
Ergonomia
wszysko na miejscu, wygodnie
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
działa, polecam klime
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
stosunkowo maly samochodzic a miejca w porownaniu z golfem 4 lub audi a3/a4 jest 2 x tyle
2,0
Wyciszenie
do 100km/h nie jest zle, ale na trasie meczace, slychac i silnik i opony
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Koszta utrzymania tego samochodu sa porownywalne z utrzymaniem roweru, jak ktos mi opowiada ile placil u mechananika to smiac mi sie chce. Najdroższa naprawa to 250 zł, za wymiane rorządu. Jak nie chcesz wydawac po 3k zł na jakies dwumasy i inne głuoty, to to samochód dla Ciebie
5,0
Stosunek jakość/cena
Stosunkowo dobra jakosc za smieszne pieniądze
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Elektryka lubi szwanowac, naprawy nie sa drogie, nie unieruchomiaja pojazdu, ale są.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 e 75KM 55kW
[l/100km]