Do 90 tys było wszystko w miarę ok, później zaczął sie niekończący festiwal usterek, naprawisz jedno i wydaje się, że jest już w porządku wysiada ci jakaś pierdułka i tak wokół Macieja. Np. zamki, urwana linka cięgna maski, blokujący się immobilizer...przegub, który można wymienić tylko z półośką...spróbujcie kupić maglownicę bez wspomagania ( oczywiście nie w ASO- około 1500 zł )...
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik do jazdy "tapataj...tapataj", moc 71 koników to stanowczo za mało przy masie auta prawie 1200 kg! Elastyczność, pomińmy milczeniem.
Cieknie, dwa razy wymieniana uszczelka od głowicą..
3,0
Skrzynia biegów
Do 150 tys. km wszystko było ok, teraz przy 160 tys. z kawałkiem chyba nadchodzi jej kres. Zaczyna szumieć.
3,0
Układ jezdny
Można zaryzykować opinię - bardzo dobry, jeśli chodzi o komfort,
Komfort
3,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Można się przyzwyczaić.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Parowanie szyb w czasie deszczu!
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na kompakt z połowy lat 90, jest bardzo dobrze, szczególnie z przodu.
3,0
Wyciszenie
Powyżej 120 km/h wskazane włączenie radia!
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jest ok.
2,0
Stosunek jakość/cena
Teraz za około 5 tys. zł, można zostać "szczęśliwym" posiadaczem Meganki, myślę jednak, że wszystkie egzemplarze R. Megane powyżej 10 lat powinno się obowiązkowo złomować! Do niczego innego się nie nadają!!!!! A jeśli ktoś chce sam się o tym przekonać i pragnie mieć takie autko....to trudno , radzę jednak przyszykować się na nigdy nie kończące się naprawy!!!
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak skali, "bardzo gorzej niż fatalnie".
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jeszcze gorzej od "bardzo gorzej niż fatalnie"
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 e 75KM 55kW
[l/100km]