Przeniesienie napędu
: Auto bardzo fajnie i dynamicznie jeździ
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: elektryczne szyby, nawiewy
Silnik
: seryjne cewki Sagema to plaga - do wymiany jak najszybciej!
4,0
Całokształt
Fajne auto ze sportowym zacięciem, 90 kucyków to nie dużo, ale auto jest sportowo zestrojone więc można jeździc dynamicznie, często siada elektryka wnętrza i cewki - plaga renówek, auto ma twarde zawieszenie (jeśli ktoś nie lubi sportowej jazdy lepiej kupic wersję hatchback albo sedan), mało miejsca z tyłu (wersja coupe). jednym zdaniem - bardzo wdzięczne autko dla osób które oczekują, że auto będzie jeździło i nie będzie stwarzac dużo problemów.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik rewelacyjny, elastyczny, zrywny i sportowo zestrojony, trzeba uważac na świecie i cewki bo w renówkach to plaga.
3,0
Skrzynia biegów
Dobrze zestrojona z silnikiem, chociaż nie do końca precyzyjna, drgania z silnika przechodzą na drążek zmiany biegów, czasem problemy z wbiciem dwójki przy redukcji.
4,0
Układ jezdny
Auto jest twarde, posiada rozpórkę na przodzie i tyle przez co lepiej trzyma się w zakrętach ale niestety cierpi na tym komfort - czuc każdą dziurę
Komfort
3,0
Widoczność
Coupetka niestety ma wysoko osadzoną tylną szybę przez co widocznośc jest ograniczona, lusterka dośc mocno przybliżają
5,0
Ergonomia
Wszystko jest pod ręką, auto obsługuje się intuicyjnie, brakuje tylko miejsca na telefon komórkowy na panelu środkowym (półeczka pod zegarkiem odpada - telefon się ślizga i lata na zakrętach.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo szybko nagrzewa się ciepły nawiew, potencjometr mógłby byc dokładniejszy
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu dużo miejsca, z tyłu osoby powyżej 180 cm nie będą czuły się komfortowo
3,0
Wyciszenie
powyżej 80 km/h zaczyna się robic głośno
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
duża ilośc części zamiennych, łatwośc konstrukcji, jeśli pojawiają się usterki to na szczęście nie poważne
5,0
Stosunek jakość/cena
Wyposażenie auta bez fajerwerków ale mechanicznie bardzo na plus
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak to francuz, często siada elektryka - szyby, nawiewy itp.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
- cewka do wymiany
- urwany tłumik
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 90KM 66kW
[l/100km]