Ocena kierowcy - Renault Master IV Pojedyncza kabina podwozie
kris,
13 lat temu
Silnik 2.3 dCi 125KM 92kW
Rok produkcji 2010
Przebieg:
30 tys. km
Okres użytkowania:
1 rok
4,38
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Autko to typowy \"muł\" pociągowy w pozytywnym słowa znaczeniu - jest przeznaczony do przewozu towarów i doskonale się w tym sprawdza a przy okazji kierowca może zaznać odrobiny luksusu ;)
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik sprawuje się bardzo dobrze , nawet przy 1500 kg ładunku jest nie ma problemów z ruszaniem i utrzymaniem prędkości
4,0
Skrzynia biegów
Trochę krótkie przełożenia biegów
4,0
Układ jezdny
Nic do zarzucenia
Komfort
4,0
Widoczność
Jak na zabudowę z plandeką widoczność jest przyzwoita
4,0
Ergonomia
Master z plandeką o wysokości 2,35 cm nie spali książkowych 8 l/100 km ale trudno wymagać od ciężarowego pojazdu spalania na poziomie osobówki.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie działa błyskawicznie - podobnie klimatyzacja
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Autko jest idealnie przystosowane dla kierowcy - pełno w nim przydatnych schowków. Fotel z regulacją lędzwiową i podłokietnikiem sprawia że nawet długa trasa nie jest problemem.
4,0
Wyciszenie
W samochodzie podczas jazdy nie słychać uciążliwych dzwięków z zewnątrz - silnik też pracuje w miarę cicho.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W mieście Master pali ok 13 l/100 km trasa przy 110 km/h spali do 11
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Usterki które wystąpiły w ciągu roku użytkowania: spalona obrysówka , spalona żarówka świateł mijania , uszkodzenie mechanizmu opuszczania/podnoszenia koła rezerwowego.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.3 dCi 125KM 92kW
[l/100km]