Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Master IV Furgon tylny napęd

kubiasty, 12 lat temu
Silnik 2.3 dCi 150KM 110kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 60 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Renault Master IV Furgon tylny napęd 2.3 dCi 150KM 110kW od 2010 - Oceń swoje auto
4,62
21% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Auto naprawde godne polecenia. Za te stosunkowow niewielkie pieniadze mozna kupic swietne auto dostawcze. Śmiesza mnie opinie ludzi ktorzy przejada 100km i od razu pisza opinie ze duzo pali albo niewygodny czy tym podobne. Jezdzilem juz wieloma samochodami i dostawczymi i osobowymi i widze ze kazde auto na poczatku pali ok 1-1,5 wiecej. Po przejechaniu kilkunastu tysiecy na ogol jest ono w normie. Mam Mastera na blizniakach w najwiekszej budzie i na pusto jadac 100km/h pali 10-10,5l/100km. Jak mu sie zaladuje ze 2 tony jadac tak samo wezmie 11,5-12l/100. Wynik jaknajbardziej do przyjecia. Nie psuje sie. Wygodny i przy tym bardzo ladny. Polecam z czystym sumieniem
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik bardzo fajny, tylko troszke głośny zwłaszcza kiedy wskazówka obrotów zbliża się do 3 tys.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą bardzo dobrze, aczkolwiek same biegi mogłyby być troszkę dłuższe, gdyż przy prędkości 100km/h obroty wynoszą ok 2,5 tys
5,0
Układ jezdny
Fantastycznie sie prowadzi. Pewnie sie trzyma drogi, nie buja, nie kolysze. W zakretach bardzo stabilnie. jedynie kiedy jest mocniejszy wiatr trzeba trzymac mocniej kierownice wersja L4H3
Komfort
5,0
Widoczność
W każdą stronę bez problemów. Przydatne czujniki parkowania. Duże lusterka.
4,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką i intuicyjnie. Jedynie do czego można się przyczepić to guzik zmiany utworow CD :) Zamiast w bok trzeba wciskac gora-dol :)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Chłodzi i grzeje wyśmienicie. W każdą pogode we wnetrzu jest przyjemnie. Można sie przyczepic do glosnej pracy wentylatora klimatyzacji kiedy auto jest na biegu jalowym, ale mi to osobiscie nie przeszkadza.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo wygodnie. Kazdy znajdzie dla siebie odpowiednia pozycje.
3,0
Wyciszenie
No z tym akurat jest przecietnie. Silnik przy obrotach ok 3 tys jest naprawde glosny, dlatego jezdze w przedziale do 2,5tys obrotow. W zupelnosci wystarczy, ale jak czasami trzeba depnac przy wyprzedzaniu robi sie glosno. Znaczy jak najbardziej do wytrzymania ale moim zdaniem mogloby byc lepiej.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zawsze moze byc mniej taniej i lepiej, ale trzeba przyznac ze jest dobrze. Na poczatku auto na pusto spalalo ok11,5-12 litrow na 100. Po przejechaniu ok. 25 tys km spalanie przy tej samej jezdzie spadlo do 10-10,5l/100km, jadac przecietnie w trasie ok 100km/h. Takze wynik dobry ale moim zdaniem taki sam jak u konkurencji wiec niczym sie nie wyroznia mimo ze w broszurach chwala za ekonomicznosc. Ceny przegladow w normie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Ogolnie nie drogi ale wiadomo najlepiej by bylo jakby byl za darmo :) Dobre materialy wykonczenia. Nic nie puka nie trzeszczy.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przejechane 60 tys km i absolutnie nic sie nie dzieje.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
tak jak wyzej Brak

On - zużycie paliwa dla silnika 2.3 dCi 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Renault Master IV Furgon tylny napęd