Niska jakość wykonania, większości elementów ruchomych się rozpada w krótkim czasie uzytkowania
Wrażenia
1,0
Silnik
Więcej niż częste usterki DPF, nawet po 8000km od nowości potrafi być zabity na maxa. Nie ważne w którym roku produkcji 2019,2020 czy 2023 nie poprawili tej wady. Interwał olejowy po 40tys km przebiegu przy czym po 10 tys km przybywa 1l ropy poprzez zapchanego DPF. Po 40 tys z taką wadą z silnika zostałyby żyletki.
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
2,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Więcej niż częste usterki DPF, Sond lambda oraz czujników temperatury DPF. W nowym samochodzie z 2019 układ wtryskowy padł po 15tys km przebiegu.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.3 dCi 125KM 92kW
[l/100km]