RENAULT MASTER 4 2010r. TOTALNA KUPA! SPRZĘGŁO 75 tyś i padło łożysko dociskowe! Wymiana w firmie na nową tarczę docisk i wysprzęgnik! Auto chodziło 3 dni! Zawiezione na servis RENAULT!DIAGNOZA; Montaż prawidłowy!Wymiana wysprzęgnika na servisie! Bo niby części nie orginalne! Po wymianie chodziło tydzień! RENAULT POLSKA ZALECA WYMIANĘ WSZYSTKIEGO RAZEM Z DWUMASĄ! O dziwo auto działa jako tako! WNIOSEK? TERAZ ROBIĄ SYF A NIE SAMOCHODY! Jednym słowem RENAULT DAŁ ****! NIGDY WIĘCEJ RENÓWKI! FAKT JEST TAKI ŻE WSZYSCY TERAZ ROBIĄ KUPĘ A NIE SAMOCHODY CO NIE OZNACZA ZE MAMY SIĘ godzić na zajebiaszcze koszty utrzymania tego gówna! CI CO KUPILI FIATY TAK NIE NARZEKAJĄ !MASTER SAMOCHODEM ROKU 201... A **** A NIE SAMOCHÓD ROKU! FAKT JEST NAJŁADNIEJSZY Z WSZYSTKICH DOSTAWCZAKÓW ALE... NO WŁASNIE ! URODA TO NIE WSZYSTKO! DOSTAWCZAK MA TYRAĆ I SIĘ NIE PSUĆ! A RENAULT TO PORAŻKA! NASTĘPNYM RAZEM KUPIĘ FIATA! A JESLI MNIE ZAWIEDZIE TO BĘDĘ WOZIŁ TOWAR WIELBŁADEM! TYLE KASY ZA TAKI SZMELC! WSTYD! I dodam jeszcze ze mechanicy by polecieli z roboty za naprawę tego gówna! A okazało się że byli niewinni! To jest wina MASTERA a nie mechaników! WSZYSTKIM ODRADZAM TEN ZŁOM!
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.3 dCi 125KM 92kW
[l/100km]