Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Master III

andyzet@poczta.onet.pl, 14 lat temu
Silnik 3.0 dCi 136KM 100kW
Rok produkcji 2006
Przebieg: 360 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Renault Master III 3.0 dCi 136KM 100kW 2006-2010 - Oceń swoje auto
4,46
16% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Nic mnie nie zaskoczyło, bo kupując auto nowe spodziewałem się, że gdy będę sam nim jeździł to wytrzyma o wiele więcej niż przy jeździe wielu osób.
5,0
Całokształt
Auto delikatne. W polskich realiach, gdzie wszyscy chcieliby wozić nim po 3 tony a płacić jak za transport rikszą, nie bardzo się sprawdza, ale w innych przypadkach nie mam uwag.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jeżdżę nim od nowości jako jedyna noga. Poza wymianami oleju i paska akcesoriów, nie robiłem niczego. Po 360 tys. chodzi tak samo jak na początku.Pomimo, że chodzi na łańcuchu a nie na pasku ,pracuje w miarę cicho. Żadnych uwag.
5,0
Skrzynia biegów
Tak samo jak silnik, żadnych uwag. Przy 280 tys. strzelił hydrauliczny wysprzęglik. Chciałem wymienić od razu całe sprzęgło, jednak serwis po dokonaniu pomiarów tarczy i docisku stwierdził, że nie ma sensu. Po prostu było jak nowe. Wymieniłem tylko wysprzęglik i jest super.
5,0
Układ jezdny
Podczas przeglądu przy 320 tys. stwierdzono luz na prawym drążku i prawych sworzniach. Kazałem wymienić komplet z obydwu stron bo koszt takiej wymiany nie był wysoki.Obecnie myślę o wymianie przednich amortyzatorów bo czuję, że już nie trzymają jak powinny a koszt również niewielki.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez uwag.
4,0
Ergonomia
Nie bardzo rozumiem o co chodzi w tej rubryce, ale jeśli chodzi o bezpieczeństwo pracy no to takie rzeczy można sprawdzić gdy się w coś przyłoży, no ale nie będę specjalnie tego robił.Jeśli chodzi o coś innego no to przepraszam za brak wpisu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Moje auto posiada klimatyzację a więc latem nie mam żadnych problemów. Szyby zawsze domknięte i przyjemny chłodek. Zimą kiedy pokrętło ustawi się w pozycji na bardzo ciepło, zanika naturalny nawiew wynikający z ruchu pojazdu. Ażeby leciało ciepełko musi chodzić silnik dmuchawy.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ponieważ bardzo dużo nim jeżdżę,przebywam w tej kabinie bardzo dużo czasu. Dla takich kierowców wnętrze jest do bani. Za mało schowków, uchwytów,kieszeni, nawet kubka z kawą nie ma gdzie postawić. Dla kogoś kto jeżdzi w koło komina może wystarczy dla driwerów kicha. Jeśli miałbym kupować go po raz drugi to napewno z pneumatycznym fotelem bo ten zwykły daje się we znaki.
4,0
Wyciszenie
Nie jest jak w osobówce ale względnie dobrze.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie potrafię rozbić zużycia paliwa na miasto i trasy. Jeżdżę nim długie trasy po kraju i średnio pali mi ok.11 litrów/ 100 km. przy jeździe w granicach rozsądku a więc nie jak jełop ale też nie porywczo. Jednym zdaniem tak jak swoim. Cennik w autoryzowanych warsztatach nie różni się od innych marek, a więc jest dla takich ludzi których prąd poraził.
3,0
Stosunek jakość/cena
Zawsze można powiedzieć, że coś może być jeszcze tańsze, jednak moim zdaniem konkurencja robi autka o wiele droższe a wcale nie lepsze.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie miałem żadnych usterek związanych z drobiazgami.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie miałem usterek poważnych poza tymi które opisałem.

On - zużycie paliwa dla silnika 3.0 dCi 136KM 100kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Renault Master III

Liczba wpisów: 11

Renault Master III – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Renault Master III